Gå til innhold

Telefon som varer lenge!


ovzer

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er vanskelig å oppdrive i disse dager, men det må da finnes noen?

Jeg er lei av å kjøpe ny mobil til 2-3000 annenhvert år, og har innsett at jeg aldri bruker de fancy tingene som følger med.

 

Så det jeg ønsker nå er en mobil som varer lengst mulig og koster mindre enn 1000,-. Den kan gjerne ha blåtann og kamera, men mer enn det trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet det er vanskelig å oppdrive i disse dager, men det må da finnes noen?

Jeg er lei av å kjøpe ny mobil til 2-3000 annenhvert år, og har innsett at jeg aldri bruker de fancy tingene som følger med.

 

Så det jeg ønsker nå er en mobil som varer lengst mulig og koster mindre enn 1000,-. Den kan gjerne ha blåtann og kamera, men mer enn det trenger jeg ikke.

 

 

Kommer vel som regel ann på brukern... Kjøp Nokia 3720 eller Samsung B2100 :-)

(ligger vel rett over 1000-lappen uten binding.) Ellers så holder vel de helt enkleste nokiaene mål. 2760, 2630, 3110, 3120 osv.. ;-)

Lenke til kommentar
Nokia 1208? Hva tror dere?

 

Nokia 1208 er en veldig god mobil jeg anbefaler: jeg hadde den i noen måneder i fjor, før jeg ga den til en venninne av meg fordi jeg vil surfe med mobilen.

Nokia 1208 er super til ringing, og god på sms. Den har veldig bra batteritid, bedre enn nesten alle andre mobiler, bl.a pga liten skjerm og få batterislukende funksjoner. Likevel har den masse nyttige funksjoner som lommelykt(!), omregner osv. Alt du trenger, men ikke mms (hvem trenger det?), internett, radio eller kamera. Du får en telefon som gjør det en telefon skal gjøre, og gjør det bra. Terningkast 6 fra meg

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg akkurat en Nokia 3720 for å dekke den problemstillinga her. Så langt er jeg veldig fornøyd, den har alt jeg trenger, til og med lommelykt ;) Det eneste er jo at det går litt tregt å surfe med bare Edge.

Telefonen er sertifisert for å tåle vann og støv, så da kan de jo vanskelig prøve seg på det vanlige "Fuktskader"-trikset hvis det skulle bli noen problemer..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kan bekrefte at B2100 tåler drøye 10min. i vaskemaskinen uten å slippe inn vann eller å ta skade av det! Har en kjæreste som muligens er en av Norges mest ekstreme mobilbrukere, uten å drive med noen som helst form for ekstremsport ;) Hun har også tildlig bevist hvorfor laderpluggen på Nokiatelefonene er ALT for tynn, så om du kan tåle de noe begrensede menyene på B2100, så ville jeg anbefalt denne fremfor Nokia 3720! Legg også merke til at hoved-knappen ikke lar deg gå inn i menyen, slik nesten alle andre mobiler gjør. Istedet starter du en Wap-session... Jeg er svært overrasket over at ikke alle mobiler har en bortgjemt meny som lar deg konfigurere snarveier til hver eneste knapp på mobilen. En skulle tro at i 2010 hadde alle de store produsentene utarbeidet en standard for slike ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...