Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette en unormal fetisj?


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Doormat

Har en spesiell lyst, fantasi eller hva jeg skal kalle det. Og

lurer på hordan andre oppfatter og mener om det.

 

Det er kanskje noe sterkt dette, så jeg legger det inn i skjult tekst.

 

 

Føler at jeg har lyst å bli slått og sparket ihjel av en jente. Eller kvinner.

Denne lysten har jeg hatt så lenge jeg kan huske.

Tror ikke jeg hadde hadde klart stå i mot, om kvinner jeg synes var bra gjorde det med meg.

 

 

Vel nå er det sagt. Er jeg syk? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest dorrmat
Ikke ihjel, men jeg hadde ikke hatt noe imot litt røffere saker en gang i blant.

 

Men nei, det er ikke unormalt.

 

 

Nei jeg hadde vel ikke turt å la meg bli slått helt ihjel jeg heller, for å være helt ærlig.

 

Men jeg drømmer nesten hver dag, at en kvinne tar meg til slave hun har i hjemme, og brukt vold mot meg og tynt meg hver eneste dag.

 

Skulle jo helst ønske at jeg hadde normale lyster. Huff.. :(

Lenke til kommentar

Hver eneste dag hadde blitt kjedelig i lengden, men jeg hadde så absolutt deltatt på noe slikt om jeg selv fikk sjansen; variety is the spice of life.

 

Men jeg ser ønsket, og jeg oppfatter det ikke som unormalt. Alle har sine fetisjer, og ingen kan si hva som er normalt og unormalt. Jeg har møtt folk som synes t.o.m oralsex er unaturlig. Triste mennesker.

 

Om du har mulighet så ta og lev ut lystene dine. Ikke tro alle andre har så mye mer ''normale'' lyster på netthinna si. Grensen går kun når du ikke bryr deg om ansvar og samtykke.

Lenke til kommentar
Gjest doormat
Hver eneste dag hadde blitt kjedelig i lengden, men jeg hadde så absolutt deltatt på noe slikt om jeg selv fikk sjansen; variety is the spice of life.

 

Men jeg ser ønsket, og jeg oppfatter det ikke som unormalt. Alle har sine fetisjer, og ingen kan si hva som er normalt og unormalt. Jeg har møtt folk som synes t.o.m oralsex er unaturlig. Triste mennesker.

 

Om du har mulighet så ta og lev ut lystene dine. Ikke tro alle andre har så mye mer ''normale'' lyster på netthinna si. Grensen går kun når du ikke bryr deg om ansvar og samtykke.

 

 

Ja du har vel rett. Hver dag resten av livet hadde blitt i meste laget..hehe.

 

Har forsøkt å skjønne hvorfor det er slik, at jeg tenner på og har dette i hodet stadig vekk.

 

Nå skal jeg tilføye at jeg ikke er helt uerfaren. Har vært medlem av Smil Norge i en årekke, og fått noen seanser der.

Har også hatt sessions hos professionelle dominaer i Usa. Og noen ikke fullt så profesjonelle i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg personlig synes ikke det er noe unaturlig i fetisjen din. Som noen sa, whatever floats your boat. Om jeg fikk sjansen skulle jeg gjerne prøvd noe lignende selv bare for å ha gjort det, men det er liksom ikke akkurat sånn man spør folk om..

 

Og hva er egentlig naturlig, unaturlig, merkelig og normalt? Hvem bestemmer det? Og har det noe å si?

 

Lev ut lystene mens du har sjansen :)

Lenke til kommentar
Gjest Sjarmøren de luxe

Og jeg står ærlig frem og sier at dette er unormalt og SYKT. At denne fetishgreia begynner å vokse frem som noe populært i vår kultur er skremmende.

Lenke til kommentar
Gjest Doormat

Siden jeg får signaler om at det er såpass greit og akseptabelt dette, tør jeg innrømme at jeg har flere og sikkert "sykere" fetisher eller fantasier jeg også.

 

En av dem er så grotesk at jeg likevel tror jeg bør holde det for meg selv :ph34r:

 

Men kan si det, at de senere dagene eller ukene har jeg dratt på en fantasi som forbløffer selv meg.

 

Det begynte med en drøm om det om natten, og etter det har det merkelig nok tent meg når jeg tenker på det-

 

Det er at en på jobben: En som jeg faktisk synes er en vemmelig fyr, ligger oppå meg, tvinger meg til å gape, og slipper spytt nedi munnen min.

 

Hvordan kan det gå an, at jeg daglig tenker på at denne ekle fyren ligger oppå meg i timevis og bare gjør dette. Og det tenner jeg på--huff

Lenke til kommentar

Du liker å bli dominert. Jeg synes sistnevnte eksempel er gross, og jeg bør nevne at fetisjer generelt er vel ikke ting man tar opp ved middagsbordet. Forvent negative reaksjoner, men allikevel, hva du tenner på og hva du gjør er helt opp til deg selv, og med mindre du som sagt ikke respekterer et eget ansvar eller samtykke under utførelsen av lystene dine, så er bortimot alle fetisjer til å respekteres.

 

Jeg må innrømme at sistnevnte eksempel dog er, for meg, temmelig drøy. Jeg ville nok ikke tatt den seriøst om jeg ble fortalt at dette var for noen en fetisj, men igjen, dette er min personlige mening; har du lyst har du lov.

Lenke til kommentar
  • 11 år senere...
×
×
  • Opprett ny...