Gå til innhold

Keytronic?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg har lett endel etter et skikkelig godt gammeldags tastatur med skikkeligfjering i tastene. som gamer blir tastatur en forbruksvare for meg :) noen som veit hvor jeg kan få kjøpt et tastatur med ordentlig fjering? har de keytronic tastaturene på komplett det?

Lenke til kommentar
hehe, jeg har lett endel etter et skikkelig godt gammeldags tastatur med skikkeligfjering i tastene. som gamer blir tastatur en forbruksvare for meg :) noen som veit hvor jeg kan få kjøpt et tastatur med ordentlig fjering? har de keytronic tastaturene på komplett det?

Slike gamle tastatur pleier skoler og bedrifter og alltid ha et lager av. De får seg aldri til å kaste noe. :) Jeg ville gått rundt og spurt hos en firma som har en respektabel IT-avdeling. De kan alltid avse et slikt.

Lenke til kommentar

Keytronic-tastaturene er meget bra å skrive på. Krever en del tilvenning, men når man først blir vant til de så er de nydelige å skrive fort på. Kjennetegn er "høye" taster med mye bevegelse, og i tillegg er de rimelig seige slik at man må trykke litt hardt for å få anslag. Til slutt koker det vel ned til smak og behag, men så fort man blir vant til keytronic så er det komfortable og MEGET slitesterke tastaturer.

Lenke til kommentar

ergoforce er jo tingen i keytronic keyboardet som gjør at du ikke trenger

å trykke så hardt på lillefinger-tastene som på pekefinger-tastene.

 

for tiden har jeg koblet til et keytronic ps2 og et logitec usb trådløst

keyboard. jeg liker keytronic best.

Lenke til kommentar
ergoforce er jo tingen i keytronic keyboardet som gjør at du ikke trenger

å trykke så hardt på lillefinger-tastene som på pekefinger-tastene.

 

for tiden har jeg koblet til et keytronic ps2 og et logitec usb trådløst

keyboard. jeg liker keytronic best.

 

Det har jeg ikke trenkt på gitt.. det er faktisk lettere å trykke på tastene hvor lillefingerene hviler.. hmm.. tøft.

Lenke til kommentar

Keytronic er blandt de beste keyboard's som er laget, utrolig behagelig å skrive på og tåler en trøkk om du blir for ivrig i ett eller annet spill. ;)

Nå er det jo sånn at folk har forskjellige meninger om hvordan et tastatur skal være, har brukt endel forskjellige selv og har også funnet ut at jeg liker tastaturer som har en god fjæring & får gjerne 'skrangle' litt når man knotter.

Har hatt et tastatur fra logitech, det hadde en sånn gummimatte-fjæring, behagelig å skrive på en stund, men merket raskt at man blir sliten i fingrene!

Akkurat nå har jeg et Logitech Desktop Comfort (delt tastatur) og det er helt fenomenalt, bortsett fra at "home-delete-insert....." tastene står på høykant. Det var slitsomt i starten.

Musene til logitech er en annen historie *tragiske*. :(

Lenke til kommentar
tåler en trøkk om du blir for ivrig i ett eller annet spill.

Enig... jeg har riktignok klart å ødelegge spaceknappen på et av mine Keytronic tastatur.. men må si det tålte sinnsykt mye før det skjedde noe. I tillegg så er jo space knappen veldig lang og lett og treffe ved "uheld"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...