Gå til innhold

Forslag til noe og gjøre på fritiden ?


spetwols

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Har i grunn ganske kjedelig dager for tiden. Er sånn,skole/jobb-hjem-trening. Ser jo film og hører på musikk og er med venner osv ofc.. Begynner og bli ganske lei av de ensformige dagene mine nå.

 

Noen forslag på hva jeg kan kanskje begynne og gjøre på fritiden ? Har tenkt litt på sang kanskje. Har aldri synget eller noe slikt før,men lyst til prøve ut noe nytt bare. Finne på noe så jeg kan komme meg litt mere ut med andre folk!

Er forresten 16 år,vg1 og bor i Enebakk.

 

Noen forslag ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan lese. Klatring er kjempemorsomt hvis de har det i Enebakk? Gå turer i skogen, begynne med RC biler. Få deg dame, hvis du føler for det. Meld deg inn i et politisk parti, eller bruke all din tid til skole og få kjempebra karakterer.

 

Tusen takk for mange fine tips! Ja,kanskje jeg skal tenke litt på det med klatring. Leser en del og ser film på fritiden ja,men vil gjøre noe litt mere sosialt også. Drev med rc biler før,men ble fort dyrt i lengden. Faen meg dyr hobby når man må ha nye deler og fuel osv hele tia! Jeg vraka jo bilene mine hele tia :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Kan støtte dansing og kampsport. Selv er jeg selvlært danser og ble etter få måneder "oppdaget" av den kvinnelige NNM-vinneren i hip hop, og hun møtte meg for at jeg skulle lære henne dansinga mi. :p

 

Det er utrolig gøy, og det er en ekstremt god følelse når du danser bra. Samtidig digger jentene det, så jeg ser ikke noe av det negative med det! Annet enn det, kan jeg anbefale diverse sporter, turn, kanskje freerunning/parkour? Er utrolig mye spennende du kan gjøre om du har en ørliten akrobatiker i deg. Folk som hevder at dansing er for homofile er det bare å overse. Det er de som ønsker de kunne det mest som gjerne velger å si nettopp dette. ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...