Gå til innhold

OL2010:Nyhet: Norges nye uttak 18. januar


L4ffen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Over til temaet: Noen andre som savner Astrid Uhrenholdt Jacobsen her? Mener hun er en selvfølge i sprint, pr. nå bedre enn Kristoffersen..

Jeg savner henne. En av få Oslo-jenter med i verdenseliten (gjelder vel for begge kjønn og i de fleste vintersportene). Synd hun falt fra sykkelen om høsten, det ødela virkelig for henne. Men nå er hun på vei tilbake. Kanskje det blir tøft med OL-plass, men er ganske sikker på at hun kommer tilbake når VM på hjemmebane står på spill om et års tid. :)

Lenke til kommentar
Faen skal ikkje Therese til OL?

Basert på resultatene hun har vist denne sesongen, ville eg ikkje blitt så veldeg overrasket om hun ikkje fekk billett. PS: Det er jo eit uttak igjen da..

 

Vil minne om å ikkje bruke banneord på forumet, da vi prøver å ha eit nogenlunde ordentleg forum.

Lenke til kommentar
Vil minne om å ikkje bruke banneord på forumet, da vi prøver å ha eit nogenlunde ordentleg forum.

Stfu! Du kommer med nick som er 100 tegn lange. Forumet blir ikke særlig ordentlig på den måten.

No forelår eg at du slappar av litt, Latias. Husk at vi ikkje må vere sure på kverandre i dettte forumet ;)

 

og eg foreslår at "stfu", blir fjernet av deg no med ein gong..

 

edit. fack, shift-knappen hemma seg opp. korleis skal eg takle dette. kjem jo til å bli heilt umuleg å bruke den andre shiftknappen, da denne står i ein veldig upraktisk posisjon..

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar
Eh.. wtf?

Den, DJ_Dark, vil eg kategorisere som eit useriøst innlegg...

 

Og også uproffesjonelt av deg Latias, å skrive at nicket mitt er 100 tegn langt, når det ikkje er så mange bokstaver i alfabetet eingong (ettersom det nicket fulgte alfabetet)

 

DJ_Dark: Gidder ikke å skrive ny melding, da det

for meg (psykisk) virker mye tyngre å trykke på "svar" enn "rediger", men er helt enig i å fortsette on-topic.

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Kan du seriøst skjerpe deg? Selv om du har laget tråden betyr det ikke at du kan si vi ikke skal banne eller noe her. Det står ikke i reglene på forumet at det ikke er lov for eksempel. Om man kommer med et lite banneord innimellom er ikke det verdens undergang.

Jeg ser og at overdrivelse / ironi er et ukjent ord for deg.

 

Nå setter vi strek her og fortsetter on topic.

Lenke til kommentar

Altså sorry om dette regnes som et personangrep, photoboy, men hva i helvete er det du driver på med? Viss du prøver å være morsom eller å være kul eller noe sånt, så failer du like mye som Bambi på isen. Om du ønsker å oppnå ørlite respekt blandt oss her på forumet og i det generelle liv foreslår jeg at du kutter ut køddet ditt.

Lenke til kommentar
Nydelig tråd. Godt tips Torstein!

 

Litt nattelatter er digg.

Vel, dersam du siktar til meg, så prøvde eg faktisk ikkje å vere morosam. Når sant skal seies var min hensikt å irritere deira som synest det forrige namnet mitt var "for langt å sjå på". Og kva er meir irriterande enn ein som seier han vil ha eit ordentleg forum, men bare skriv masse crap sjølv :p

 

Får vel også settje igong laguttak-snakket igjen... Kem er einige at Marte Kristoffersen ikkje burde ha vøri sikra plass før NM?

 

NM

I dag beviste Ronny Hafsås at han er mer stabil enn jeg trodde. Beroligene er det også at Petter Northug vant med denne kommentaren imål: - Målet for løpet var å kjenne på kroppen om den fungerte skikkelig. Det gjorde den, sa Northug

Endret av Photôgrapher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...