Gå til innhold

IPB3.0 oppgr.:Prototype for kategorihopp- og søk lagt til i sandkasse-skinnet


Anbefalte innlegg

Er det søket som ligger på upgrade.diskusjon.no du mener? Den er ikke helt oppdatert. Er enklere for brukerne å teste og gi tilbakemeldinger på den versjonen som er implementert her på Diskusjon.no i sandkasseskinnet, så jeg har kun fokusert på den i det siste.

Tenkte på versjonen som ligger på diskusjon.no, dette er hva jeg får opp;

 

 

 

Er det noe jeg skal trykke på eller gjøre, for å få opp mine innlegg, ol.?

 

De av dere som ikke ønsker funksjonen kan sålede velge et annen tema en; "Diskusjon.no sandkasse" og dere vil ikke lenger ha tilgang til denne. Hvertfall ikke per nå. Om det skal inn i alle temaene for fremtiden vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg at problemene med at søkevinduet hele tiden spretter opp er ordnet. Har også endret default tastekombinasjon til Pluss + S så at den ikke kommer i veien for noen, og så at Mac-folk kan åpne vinduet og lage sin egen kombinasjon.

 

Jeg vurderer også å gjøre det mulig så at folk kan legge til tråder etter eget ønske, slik at de blir søkbare. Eneste problemet er at alt lagres i cookies. Sletter man cookies, så forsvinner ikke bare tastekombinasjonen man har valgt, men alle trådene man eventuelt har lagt til. En mulig løsning er å kunne eksportere og importere en liste over tråder, men da blir koden (og dermed JS-fila) større. Allerede er hele sulamitten på 20 kb etter kompilering.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...