Gå til innhold

Har Komplett konkurranse?


Anbefalte innlegg

Spørsmålet er enkelt: Er det noen gode konkurrenter til Komplett her til lands? Jeg tenker på en seriøs leverandør til behagelige priser. Har en sak med de nå, og gir ikke de meg det svaret jeg vil ha så ønsker jeg å endre leverandør av min bygge-PC til 9 tusen. Ønsker en leverandør som har stabil økonomi slik at jeg ikke risikerer at de er konkurs i neste måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er enkelt: Er det noen gode konkurrenter til Komplett her til lands? Jeg tenker på en seriøs leverandør til behagelige priser. Har en sak med de nå, og gir ikke de meg det svaret jeg vil ha så ønsker jeg å endre leverandør av min bygge-PC til 9 tusen. Ønsker en leverandør som har stabil økonomi slik at jeg ikke risikerer at de er konkurs i neste måned.

 

Har hatt god erfaring med MPX, NetShop, Amentio og NetonNet. Eneste jeg synes er litt klønete er når de bruker Tollpost for å levere varene. Tollpost forventer at man er hjemme på dagtid. Funker dårlig for meg.

Lenke til kommentar
Har hatt god erfaring med MPX, NetShop, Amentio og NetonNet. Eneste jeg synes er litt klønete er når de bruker Tollpost for å levere varene. Tollpost forventer at man er hjemme på dagtid. Funker dårlig for meg.

Et generelt problem med speditører som ikke er vant til å levere til private (ennå). Så lenge man kan velge/se speditør og/eller leveringsbetingelser så kan man jo oppgi jobbadresse el. l. som leveringsadresse.

Lenke til kommentar

Ser Amentio bruker posten. Min delePC ble 500 kr billigere hos Amentio. I tillegg har de forventet å ha alle delene mine på lager 1 februar i stedenfor 28 februar som Komplett gir meg.

 

Ble "lurt" av en selger i ste med å slette en eksisterende ordre for så å legge den inn igjen bare fordi AMD hadde byttet varenummer på en CPU. Resultatet ble at hovedkortet mitt som hadde forventet levering 16 januar ble endre til 28 februar. Har sendt de mail og forklart min missnøye, og hvis de ikke klarer å overstyre systemet sitt så ser jeg meg nødt til å velge annen leverandør. Jeg bestilte byggesettet 6 januar og har veldig lite lyst til å vente i nesten 2 mnd før jeg får maskina. Har i utgangspunktet lyst til å handle hos Komplett, men ikke for enhver pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...