Jump to content
Sign in to follow this  
KKake

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)

Recommended Posts

Diemme-Sneaker-1.jpg

"This Diemme sneaker is a pretty good look for anyone still trying to wear sneakers but need to keep their feet warm"

Er på utkikk etter noe sneakers-lignende til vinteren, da jeg allerede har varme sko for de mer ekstreme dagene. Men vil helst ha et par sko med "sneaker-look" som også varmer og funker når det er et par minusgrader og snøen har lagt seg. Noen som har noen tips til sko som passer beskrivelsen.

Diemme-Sneaker-1.jpg

"This Diemme sneaker is a pretty good look for anyone still trying to wear sneakers but need to keep their feet warm"

Er på utkikk etter noe sneakers-lignende til vinteren, da jeg allerede har varme sko for de mer ekstreme dagene. Men vil helst ha et par sko med "sneaker-look" som også varmer og funker når det er et par minusgrader og snøen har lagt seg. Noen som har noen tips til sko som passer beskrivelsen?

Konkrete har i Trondheim har nå som eneste butikk i Norge begynt å ta inn Obey, forløbig kun tskjorte, men venter på en bestilling med capser (kommer til uken) og vil komme mye annet snacks fremover. Alt i limited antall (maks 6stk av samme plagg).

Kommer også mye annet spennede fra andre merker utover høsten/vinteren.

Annonse

Hm, fått et nærmest umulig oppdrag fra min bror nå. Okei, det er ikke umulig og sikkert lett visst man vet hva man skal søke etter, men jeg står fast og trenger hjelp.

Han skal ha en lett, enkel klokke som helst hadde silikon eller en form av gummi som lenke og gjerne var vanntett til minst 50m.

26269_02_1.jpg

Det der er vel mer eller mindre akkurat hva han ville ha, men han irriterte seg for mye over "neff"-logoen til å kjøpe den.

edit: Dette var ikke klokketråden ... men lar den stå i tilfelle noen her har peiling.

Edited by spinkeljaevel

Noen som har noe tips til hvor jeg kan kjøpe ensfarga t-skjorter (logo-flash er no-no)? De fra H&M krymper etter få vasker så selv XL blir for snaut når jeg vanligvis klarer meg fint med large fra mer "ordentlige" merker. Og det er egentlig ikke så veldig aktuelt å betale noe mer enn en 100-lapp per t-skjorte, syns det blir for dumt når det er snakk om et såpass simpelt plagg.

Rart at de krymper, med mindre du vasker på 90 grader da. Vasker mine på 60 grader sammen med annet undertøy, og mine krymper ikke.

@Tremolo: Jeg er kjempefornøyd med Dressmann sine! Får som regel to til 150, tror jeg. Ellers ligger prisen på/under 100.

Edited by V3gas

@DexterMorgan: Seriøst? Jeg er helt uenig, og er 183 og gjennomsnittlig tynn. Hva mener du med dårlig passform? Vi må ha helt forskjellig smak.

Edited by V3gas

Jeg har én som jeg kjøpte fra dressmann før jeg brydde meg om klær overhodet. For å få den lang nok (så vidt) måtte jeg ha en i large, og den er jo brei som en presenning. Jeg er 3 cm høyere enn deg, og er også forholdsvis tynn.

Det jeg mener med dårlig passform er vel at den myntet på mennesker med totalt forskjellig kroppsfasong ift meg. Ikke nødvendigvis dårlig, men dum for meg.

G-sport selger bra med plain hvite t-skjorter, kjøpte 4 stk til 99kr. Merket var Skill Mill eller noe sånt. Bra passform om du er noe muskuløs som meg:P

Edited by Kanye West

Tenkte å kjøpe meg noen sko, så står det mellom disse her..

8169_05_1.jpg

1717_10_1.jpg

Har også tenkt på og kjøpe et par med Janoskis, men kommer til å fryse i hjel med de på beina (?), så jeg venter heller til sommern..