Gå til innhold

Streetwearkafeen (lenker i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Denne tråden trenger en bump! Noen som har sett eller kjøpt seg noe nytt og fresht på ferie de vil vise frem? Eller sitter bare alle hjemme og slaber for tour de france som meg? :D

 

Kom hjem fra ferie i Edinburgh, Blackpool, London og Paris i går. Kjøpte en grå crewneck fra Carharrt, billig klokke fra Timex, sekk fra Eastpak og Adidas Busenitz. Får se om jeg gidder å ordne bilder. :p

Lenke til kommentar

Jaja, de er jo kule nok. Fant faktisk overraskede få streetwearbutikker, og ingen hadde Nike SB Koston One i min størrelse. :( Hadde feilberegnet budsjettet litt også, så ble ikke så mye shopping. Men Adidas Busenitz er jeg rimelig fornøyd med. new_woot.gif

Lenke til kommentar

Kjøpt meg Koston One's for en uke siden, som allerede har fått kjørt seg litt. De er ganske konfortable, jeg står/går mye på jobb og de slår lett knockout på Authentics. post-76635-0-42430400-1309968642_thumb.jpg

Ellers var det salg på Stress denne helgen, så det ble en genser fra Stüssy og en oxford fra Carhartt.

Endret av Kanye West
Lenke til kommentar

Misunnelig. På Focus i Edinburgh hadde de de kun i små størrelser, i London fant jeg de ikke, og i Paris hadde de de kun i for store størrelser. Fikk dog prøvd de, og må si de var både lekre og behagelige.

 

Her er dog Busenitzene jeg fikk kjøpt i Paris. :)

 

CUdyX.jpg

 

Vet det er delte meninger om tunga, men jeg digger den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nike Air Max 90. Hvordan er de å gå med i lengre tid? De er jo ikke akkurat pene, men har faktisk begynt å like dem litt i det siste og vurderer dem til situasjoner der jeg skal gå og stå over lengre tid. Hadde med meg mine Adidas Double Play på ferie i ni dager, og der gikk vi vel sikkert 7-8 timer hver dag, noe som man kjente godt i føttene. Kunne derfor tenkt meg noen sko som er behagelige, selv etter flere timer.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...