abene Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Ny Lightning beta skal være kompatibel med Thunderbird 3. Les mer
Sokkalf™ Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Huh, jeg har da kjørt Thunderbird 3 med Lightning lenge allerede. Begge var i Fedora 12 ved release, da som betaversjoner begge to. De fungerte/fungerer utmerket sammen.
rubrav Skrevet 15. januar 2010 Skrevet 15. januar 2010 (endret) Tunderbird og kalenderen funker helt greit. Men hvordan kan jeg synkronisere Lightning mot NOKIA-mobilen min? Ehh..- ser i en annen diskusjon her på forumet Guide: Kalendere at det er funnet løsning på problemet mitt ved å synkronisere via Google-kalenderen. Hadde vært fint med en 4-5 punkters oppskrift på hvordan dette gjøres. Altså: "Original" Lightning-kalender på hjemmemaskinen min ønskes synkronisert mot Nokia PC-suite. Endret 15. januar 2010 av rubrav
rubrav Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Ok det er vel ikke problematisk da. MEN kan jeg få denne 4-5 punkters oppsktriften?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå