Gå til innhold

Hvor kjøper dere gull?


Anbefalte innlegg

+1

 

I tillegg så tar det deg 5-6 timer med intens farming så har du jo uanz 10-12k gull... :thumbup:

 

Ihvertfall på Twilights Hammer... :)

Hva farmer du da? :p

Alle slags ores fra Outland. Og Outlandheroics... ;) Har du enkelte enchants så kan du farme mats og selge de enchantene dyyyyrt... Fikk Mongoose-enchanten i Kara på FØRSTE runnet og om jeg selger en sånn en på scroll får jeg lett5-600 g for den :p Farmer med en DK fordi de kan heale seg så vilt... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg kjøper gull, så kjøper jeg det privat (av kinesere). De er mye billigere enn gull-sidene. Han jeg har på msn selger 10k gull for 15$ aka 97 kroner.

 

Nå tjener jeg mestepartene av pengene selv og ligger på 85k gull, så har ikke behov for å kjøpe gull lengre.

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper gull, så kjøper jeg det privat (av kinesere). De er mye billigere enn gull-sidene. Han jeg har på msn selger 10k gull for 15$ aka 97 kroner.

 

Nå tjener jeg mestepartene av pengene selv og ligger på 85k gull, så har ikke behov for å kjøpe gull lengre.

Flere venner har gjort noe av det samme, og de kjøpte bare en gang da, for og starte og tjene påenger med det liksom ;)

Lenke til kommentar

Kjenner venner som har gjort det og disse har da kjøpt mellom 20-30k. Hadde jeg ikke hatt så mye gull ville dette også vært veldig aktuelt for meg ettersom det tar meg ikke en brøkdel av tiden å tjene penger til 100k gull, sammenlignet med å farme det selv.

Lenke til kommentar

etter jeg hadde betalt tok det vel 5 minutter før jeg fikk en telefon fra dem. Så tok det kanskje 15 minutter før jeg fikk et whisper, og hele transaksjonen var vel ferdig på på 40 minutter eller noe sånt. Så det holder med 1-2 timer! smile.gif

Lenke til kommentar

Jeg prøvde dette for mange år siden, og ble helt satt ut når telefonen ringte 5 minutter etter jeg hadde plassert ordren min. Det var ei jente med veldig kinesisk engrish, jeg var så uforberedt at jeg ikke klarte å skjønne hva hun ville først. Hun sleit med å gjøre seg forstådt fordi hun ikke kunne si L, og ville ha bekreftet email-adressa mi så de visste det var meg som hadde plassert bestillinga. "Can i have your emair adwwwwwwess please" "What?" "Your eeeemaairrrr pwease sirrr" . Også sto det en gubbe i bakgrunnen og ropte på kinesisk hele tiden. Etter det turte jeg ikke bestille flere ganger :p

 

Hun hørtes like ukomfortabel ut som meg.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...