Gå til innhold

Geare protection Paladin.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kompisen min flytta server så har ikke Arena team lengre (Lock). Har heller ikke så god tid om dagen og har funnet Guild for raids. Tidene passet perfekt så jeg slo til.

 

Gearet på Paladinen min er ikke så bra.

 

Stats;

 

Blood Elf, Male. Scurze.

 

HP (SB): 27834

MP (SB): 5749

Armor: 24279

Defence: 521

Dodge: 21.80%

Block: 16.67%

Parry: 11.43%

Hit Rating: 82

Expertise: 31

 

Armory Link (Ofte bruker jeg retri gear. Prot / Retri atm - Prot / Holy senere)

 

 

Tingen var at jeg skal geare den opp ASAP for å så faction Change (iLevel 212 - 271 {...}) innen Februar, 2010.

 

Jeg holder på å gå TOTC Normal, TOTC HC, FoS, PoS, HoR for gear. (Tanker ikke.)

 

Er det noen instancer jeg kanskje kunne tanket litt? Har lite Defence men den kommer seg fort opp.

 

Noen som kan hjelpe meg litt? Litt fakta. Hvordan jeg kanskje fortere kan skaffe gear? AddOns osv.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oh.. Gått glipp av mye :p

 

PvPet for det meste fram til nå. Har ikke en gang hatt tid til å skjekke ut LFG systemet (nesten)

 

Veldig enkelt å få ekstremt med emblem of triumph gjennom heroics nå. Kan få mye gear fra triumph. Forksjellet fra å vere tank og dps i LFG systemet er at som tank tar det 30sek - 1 min for å komme inn i ei gruppe.

 

Ulempene er vell at folk har store krav til tanks for tiden, og vist du ikke har mye hp tar de deg ikke med i gruppa. Dette er selvfølgelig folk som ikke vet noe som helst om tanking. Men får bare ha tolmodighet og prøve ditt beste i heroics. Kunne mye om classen din og vite hvordan du skal tanke så kommer du langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...