Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fatal error, memory could not be written


Anbefalte innlegg

Hei, Etter utallige forsøk på å fikse dette selv, søker jeg nå litt hjelp :)

 

Får opp følgende melding hver gang jeg kjører wc3 og krevende videoer sliter med å kjøre stabilt.

 

Har også lest litt selv og prøvd diverse metoder som ; full virus scan, prime95 ram test, brukt diverse cleanere + adaware, reinstalert grafikk-kort driver, reinstalering av selve spillet, prøvd å kjøre det i andre kompatible moduser (win 2000 f.eks) men den J***a Error kommer fremdeles opp.

 

Håper noen har erfaring innen temaet og kan gi meg en hjelpende hånd

 

på forhånd takk :)

memmoryrr.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den meldingen har lite med minnefeil å gjøre. Den skyldes som regel bug i programmet.

 

PS: Når man skal legge ut bilde av feilmelding så skal man ikke ta bilde av hele skrivebordet. Lær bruken av Alt-PrintScreen.

http://www.seoconsultants.com/windows/print-screen/

Og så skal man ikke lagre bilder som .bmp. Bruk .png eller .gif.

Du har lagret en fil på 2.25 MB som kunne vært under 100 KB.

 

Mvh Forumveileder

Lenke til kommentar

kjørte prime95, tror det var en lots of ram test ellerno, lot den stå på over natten, vet ikke helt hvor mange timer.

 

feilen kom bare opp helt tilfeldig etter at jeg skulle starte spillet på nytt for å bytte rom på garena.

 

 

Takk hårek, da får jeg prøve å instalere med noen andre filer.

Og så skal jeg bruke riktige metoder neste gang jeg laster opp bilde:)

Lenke til kommentar

har ikke sjekket det, men det rare er jo at alt fungerte med disse instillingene (gjort så i hvertfall 6 mnd) samme drivere og alt som nå, bortsett fra de jeg har oppdatert nå da selfølgelig. Etter å ha renset opp pcn så funker det å få spilt av div blueray filer over på tvn min uten problemer igjen, men den wc3 feilen blir jeg ikke kvitt :(

Lenke til kommentar

Da har jeg kjørt occt i en time for cpu test, gikk veldig greit bortsett fra litt høy temp noen ganger.

 

Gpu test fikk jeg ikke gjenomføre pga ikke riktig version av grafikk kortet i følge porgrammet. men driveren er helt ny fra nvidia sin hjemme side for en dag siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...