Gå til innhold

Har nettopp bestilt PC, hva synes dere...


Anbefalte innlegg

Rettningslinjer for forumet punkt 6:

"Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt."

 

 

Pass på ellers kan temaet bli stengt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, du får pro for nesten samme prisen, my mistake...

 

Fordelen med å installere en fullstendig versjon er at du slipper at eventuelle bugs etc blir hengende og du får ett helt friskt og nytt os. Er selvfølgelig ikke noe problem dersom du har en tidligere versjon på cd.

 

Det med uppgrade var ment i forhold til å... (bryte loven)

 

Forsiktig med å nevne for mye om dette, se rettningslinjer.

Temaet kan bli stengt!

Lenke til kommentar

Blir nok litt tricky med den harddisken, ettersom Windows ikke støtter BIG LBA som standard, og da får du ikke brukt den som mer enn 136GB, og det er jo litt trist! Hadde kjøpt en Western Digital Raptor som systemdisk/spilldisk og en WD 200 GB SE som lagringsdisk

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar
Ok, du får pro for nesten samme prisen, my mistake...

 

Fordelen med å installere en fullstendig versjon er at du slipper at eventuelle bugs etc blir hengende og du får ett helt friskt og nytt os. Er selvfølgelig ikke noe problem dersom du har en tidligere versjon på cd.

 

Det med uppgrade var ment i forhold til å... (bryte loven)

 

Forsiktig med å nevne for mye om dette, se rettningslinjer.

Temaet kan bli stengt!

 

Du trenger søvn........ og en dame...og et ligg....og et liv...

Lenke til kommentar

Sitter du her kl 1 på en lørdag og prøver å skryte på deg ett liv!!!

 

Ja, ja har noe hvertfall alt det andre jeg...

 

Kan pirat kopiere som mye du vil for min del.

 

Gidder bare ikke å høre på drittunger som skryter av det og syntes det er tøft, og som blander inn privatlivet mitt i det!

Lenke til kommentar
Sitter du her kl 1 på en lørdag og prøver å skryte på deg ett liv!!!

 

Ja, ja har noe hvertfall alt det andre jeg...

 

Kan pirat kopiere som mye du vil for min del.

 

Gidder bare ikke å høre på drittunger som skryter av det og syntes det er tøft, og som blander inn privatlivet mitt i det!

 

konklusjon: du er en pikk..

det er forresten dag i usa...

Jeg har kjæreste...

jeg er student, og er i biblioteket...

Du trenger virkelig et liv...

 

Du trenger hjelp....

 

 

 

straks :o

Lenke til kommentar
eHHH! Waste 1000 spenn på Windows 2000 som du får *visker*piratkopier*visker* overalt!

 

Pluss waste 1000 spenn på et så lite harry OS som 2000 (XP er nok mer "Harry" og "flashy" og "kult"

 

Tosk.. Du skal være glad at folk gidder å betale for et produkt, så utviklingen hos ms faktisk kan gå fremover?

 

Utvikling er bra men,microsoft sin framtid er ikke en utvikling som jeg liker(Da snakker jeg om monopol og dirty metoder overfor konkurennter).Dessuten hadde det blitt mindre piratvarer hvis prisene hadde vært mere overkommelige enn de er nå i dag.Piratkopiering er en uting,men den hemmer ikke utviklingen,den påstanden var litt drøy.

Lenke til kommentar
Litt for sent å sent om hva folk syns når du har bestilt alle delene da... Du kunne ha fått verdifulle tips hvis du kom her og satte opp dette emnet før :(

 

Har satt opp emnet før, men da svarte ikke du...(ikke frekt ment)

:roll: O KÅ! La sikkert ikke merke til det da. Beklager

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...