Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Heterofile gutter - ville dere latt en homofil gutt suge dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest okta(n)

Jeg ville heller ha sugd en fyr enn å bli sugd av en , suge han også kan han pule meg i rumpa, han må selvfølgelig sprute inn også, så jeg kan kjenne varme sæden gli sakte ut av rumpa, mmmmm, jeg kødder ikke :dribble: hvis ikke sprute i rumpa så kan jeg suge helt til han kommer i kjeften min, også kan jeg muligens svelge den også, hvis jeg er veldig veldig tent og vill, som jeg sannsynligvis er :cool: og jeg er hetero, alt skal prøves det er sikkert, vi leve jo bare en gang og det har jeg fan meg forstådd altfor godt. :ermm:

 

(har btw latt en hetero gutt suge meg engang, mens jeg sugde han, kanskje derfor jeg vil gjøre det igjen) :innocent:

Lenke til kommentar

Altså, jeg skal ikke si hvilken legning du har, det har jeg ingen rett til, og jeg har virkelig ingenting overhode imot homofile eller dem som vil utforske, jeg liker utforskning selv, men jeg synes det blir å tøye strikken litt langt å si det du nettopp sa etterfulgt av "...og jeg er hetero" og "...kanskje derfor jeg vil prøve det igjen". Det er tydelig at du føler en tiltrekning mot det samme kjønn, basert på ditt første avsnitt: "...også kan jeg muligens svelge den også, hvis jeg er veldig veldig tent og vill, som jeg sannsynligvis er..."

 

Igjen, dette er ikke ment som et angrep eller en anklage, jeg bare påpeker at det virker litt søkt at du er hetero om du står 100% bak det innlegget der.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er ikke noe problem med det. blir sugd av en på skolen nå og da. Han er gutt, jeg er gutt. en Blowjob er en Blowjob uansett^^

Å skulle ta betalt for det er vel litt drøyt.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe problem med det. blir sugd av en på skolen nå og da. Han er gutt, jeg er gutt. en Blowjob er en Blowjob uansett^^

Å skulle ta betalt for det er vel litt drøyt.

 

Der bummet du litt, tråden er om en heterofil ville latt en homofil suge den, ikke en homofil som ville latt en homofil suge den. Om du og gutte vennen din suger hverandre nå og da anbefaler jeg at du bør starte å tenke på at du ikke er fullt så hetro...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe problem med det. blir sugd av en på skolen nå og da. Han er gutt, jeg er gutt. en Blowjob er en Blowjob uansett^^

Å skulle ta betalt for det er vel litt drøyt.

 

Der bummet du litt, tråden er om en heterofil ville latt en homofil suge den, ikke en homofil som ville latt en homofil suge den. Om du og gutte vennen din suger hverandre nå og da anbefaler jeg at du bør starte å tenke på at du ikke er fullt så hetro...

 

Ahh, man bare elsker folk som putter andre i båser av enkelthandlinger :)

Som en nysgjerrig og sexinteressert person har jeg gjort mye, flere ganger med gutter når jeg var yngre. Ingen (ja ingen) av disse har siden noengang gjort noe med andre gutter. Dette viser meg at det kun var kåthet og nysgjerrighet, ikke seksualitet. Og dessuten, hvorfor gidde sette folk i bås? Det spiller ingen rolle hva man liker, det er personen som er viktig, du får uansett ikke se hva de gjør om natta, under dyna...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noe problem med det. blir sugd av en på skolen nå og da. Han er gutt, jeg er gutt. en Blowjob er en Blowjob uansett^^

Å skulle ta betalt for det er vel litt drøyt.

 

Der bummet du litt, tråden er om en heterofil ville latt en homofil suge den, ikke en homofil som ville latt en homofil suge den. Om du og gutte vennen din suger hverandre nå og da anbefaler jeg at du bør starte å tenke på at du ikke er fullt så hetro...

 

Ahh, man bare elsker folk som putter andre i båser av enkelthandlinger :)

Som en nysgjerrig og sexinteressert person har jeg gjort mye, flere ganger med gutter når jeg var yngre. Ingen (ja ingen) av disse har siden noengang gjort noe med andre gutter. Dette viser meg at det kun var kåthet og nysgjerrighet, ikke seksualitet. Og dessuten, hvorfor gidde sette folk i bås? Det spiller ingen rolle hva man liker, det er personen som er viktig, du får uansett ikke se hva de gjør om natta, under dyna...

 

Nysgjerrighet kan være første eller andre gangen, ikke at man suger hverandre nå og da. Jeg har da ikke sagt noe om at jeg er imot homser? Fordi det er jeg aldeles ikke. Men føler at det blir feil å suge kompisen nå og da... Da er du mere "Friends with benefits"

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Ikke noe problem å la gutter suge meg, kameraten min suger meg nesten hver dag, superdigg når en annen gutt gjør det på meg! Liker godt å suge selv også:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Hvis man er forelsket i en gutt er man jo såklart homofil, det kan ingen nekte. Men å utføre seksuelle handlinger med en annen gutt gjør deg ikke homofil.

 

PS: Jeg gikk i klasse med en på barneskolen (1. - 10. klasse), han hang bare med jenter, og nå har han type. Homofile gutter henger ofte bare med jenter skjønner du ;)

Lenke til kommentar

Hvis man er forelsket i en gutt er man jo såklart homofil, det kan ingen nekte. Men å utføre seksuelle handlinger med en annen gutt gjør deg ikke homofil.

 

PS: Jeg gikk i klasse med en på barneskolen (1. - 10. klasse), han hang bare med jenter, og nå har han type. Homofile gutter henger ofte bare med jenter skjønner du ;)

hehe jeg henger med dene jenta fordi jeg liker henne så jeg er ikke homofil :).

dene jenta her jeg altid syns er digg :)

Endret av makemelove
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er litt søtt når gutter for harde livet prøver å bevise at de ikke er bi-/homofile :wee:

Er du virkelig sikker på din egen legning trenger du ikke å bevise noe ;)

Lenke til kommentar

ja jeg er veldig sikker jeg er gutt som liker jenter jeg har tenkt og kjent det i noen dager nå så :) hva tror du da? at jeg er homofil eller bi?

Liker du jenter men ikke gutter? Da er du hetrofil.

Liker du gutter, men ikke jenter? Da er du homofil.

Likger du jenter, men også gutter? Da er du bifil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...