Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk nylig et brev om at jeg var inne i beta test av swg.

 

*Cden koster 5$, greit nok.

*Frakt koster 40$, greit nok.

*På bunn av denne listen finner jeg leveringstid:4-6uker :evil:

 

Kan andre som er med i SWG beta fortelle meg om d virkelig tok 4-6 uker, før cden ankom?Beta kan jo være ferdig før jeg får cden :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk nylig et brev om at jeg var inne i beta test av swg.

 

Gratulerer. :)

 

*Cden koster 5$, greit nok.

 

Ja, greit nok.

 

*Frakt koster 40$, greit nok.

 

Herre jemini. 45$ for å være med i en betatest. Sony lopper deg. Lopper!

 

*På bunn av denne listen finner jeg leveringstid:4-6uker :evil:  

 

Toppen av kransekaken. Tror neppe det går så lang tid.

Lenke til kommentar
jeg håper at å beta teste det spillet innebærer at du får en gratis kopi av det når det kommer ut, for 40 UDS i frakt +5 for CD'en er faenmeg dyrt!

 

Det er jo bare en vanlig onsdags kveld ute, med noen pils og litt mat :)

Men jeg kommer nok til å vente til spillet kommer ut, med den angivelige grusomme leveringstiden kan jeg risikere å gå glipp av morroa.Da bruker jeg heller 500 spenn på selve spillet :shrug:

Lenke til kommentar

Hallo du trenger ikke cdene da. Når beta 3 startet så kan man laste ned spillet siden du får en nøkkel når du fullfører beta inviten. Det er jo seff en 2 GB DL da men da slipper du å skaffe cdene. Men hvis du vil at en kammerat skal få være med så følger det jo med en ekstra cd key når du bestiller cd. å 5 dollar for cdene er jo ingenting. Det som koster er jo å sende pakken. det er det som er dyrt.

Lenke til kommentar
Hallo du trenger ikke cdene da. Når beta 3 startet så kan man laste ned spillet siden du får en nøkkel når du fullfører beta inviten. Det er jo seff en 2 GB DL da men da slipper du å skaffe cdene. Men hvis du vil at en kammerat skal få være med så følger det jo med en ekstra cd key når du bestiller cd. å 5 dollar for cdene er jo ingenting. Det som koster er jo å sende pakken. det er det som er dyrt.

 

Du må bestille cdene før du kan laste ned klienten via nettet. Jeg sente mine til en kompis i USA med billigste frakt og lastet ned klienten når jeg fikk emailen om det.

Lenke til kommentar

Hum.

Ok, det tar kun 3-4 dager å få cd'ene.

Frakta er ran på høylys dag.. Men pengene går seff ikke til Sony - men til UPS som frakter pakka. Sony får 6 dollar, dvs det det koster å lage cd'ene.

 

NEI spellet suger ikke. Det er det kuleste MMORPG'et jeg noen gang har spilt, og vi er KUN i beta. Tenker tebake på AO-beta'en, og sammenligner med denne beta'en... Forskjellen er vanvittig! :)

 

Dere som ikke er med i beta'en får bare begynne å glede dere. Tipper spellet kommer ut om en mnd.. Mer trenger man ikke for å få spillet godt nok til release. SWG kommer til å bli den nye kongen av MMORPG-tronen, med flest spillere og KULEST gameplay!

Lenke til kommentar

PS, sjekk ut den beste og ENESTE klanen KUN for Nordmenn.. SWG-Norway! www.swg-norway.com ! .. Vi er nå 9-10 stk som er i beta'en, og flere kommer med nesten hver eneste dag ser det ut til.. :)

 

PS vi er nå farlig nærme 100 medlemmer... Kanskje DU blir den 100'ende medlemmet vårt?? :)

Lenke til kommentar

*Cden koster 5$, greit nok.

*Frakt koster 40$, greit nok.

:(

 

40USD for 1-2 cder pluss noe papir? hva i svarte h...vete er det de sender deg? og på hvordan måte?

 

skulle tro det var budbill fra USA eller noe. selv det kan vel ikke koste så mye...

Lenke til kommentar

*Cden koster 5$, greit nok.

*Frakt koster 40$, greit nok.

:(

 

40USD for 1-2 cder pluss noe papir? hva i svarte h...vete er det de sender deg? og på hvordan måte?

 

skulle tro det var budbill fra USA eller noe. selv det kan vel ikke koste så mye...

 

Poenget er Express. UPS Express, som tar ca 3 dager. Er det som gjør det så jævlig dyrt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...