Gå til innhold

Hvordan slå av Wap, GPRS, HSPDA osv. på HTC HD2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er samme opplegget som på tattoo så kan du gjøre følgende: Meny -Instillinger - trådløse nett - fjern markering for mobilt nettverk + gå vidre til innstillinger for mobile nettverk - nettverksmodus og sett denne til "bare gsm"

 

Tlf funker da til ringing og meldinger.

Lenke til kommentar

Gå også inn på Start - Innstillinger - Datatjenester og merk bort det du ikke vil skal synkronisere automatisk.

 

Det fine med MoDaCo Nodata er at den blokkerer all tilkobling automatisk slik at du ikke trenger å skru av og på slike tjenester etterhvert som du trenger de. Bare å skru av og på i Nodata-programmet.

Lenke til kommentar
Hvis det er samme opplegget som på tattoo så kan du gjøre følgende: Meny -Instillinger - trådløse nett - fjern markering for mobilt nettverk + gå vidre til innstillinger for mobile nettverk - nettverksmodus og sett denne til "bare gsm"

 

Tlf funker da til ringing og meldinger.

Gå også inn på Start - Innstillinger - Datatjenester og merk bort det du ikke vil skal synkronisere automatisk.

 

Det fine med MoDaCo Nodata er at den blokkerer all tilkobling automatisk slik at du ikke trenger å skru av og på slike tjenester etterhvert som du trenger de. Bare å skru av og på i Nodata-programmet.

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja. Når du starter Nodata får du opp spørsmål hvilke nettverk du ønsker å blokkere. Jeg får opp Telenor Internett og Telenor MMS. Wifi blir ikke blokkert.

 

Hmm.. Jeg får ikke tilbud om å blokkere nettverk.. Men hvis jeg har på datatilkobling+wifi, og ser at datatilkoblingen er aktiv. Så kjører jeg programmet, og det skrur seg av seg selv! Men det er jo et fett.. Bare å følge litt med:)

Lenke til kommentar

Altså Nodata blokkerer datatilkoblingen fra å starte. Hvis den allerede er startet (altså at man er koblet til 3G etc) vil den ikke koble deg fra. Etter å ha valgt å blokkere tilkoblingen skrur du den selv av med Comm Manager. Da får den ikke koblet seg til igjen før du åpner i Nodata.

 

Edit: Wow, det var skrekkelig dårlig forklart, men håper det gir mening.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Altså Nodata blokkerer datatilkoblingen fra å starte. Hvis den allerede er startet (altså at man er koblet til 3G etc) vil den ikke koble deg fra. Etter å ha valgt å blokkere tilkoblingen skrur du den selv av med Comm Manager. Da får den ikke koblet seg til igjen før du åpner i Nodata.

 

Edit: Wow, det var skrekkelig dårlig forklart, men håper det gir mening.

 

Det skjønte jeg:) Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...