Gå til innhold

ASUS G73JH-A1 - en milepæle?


Anbefalte innlegg

Har sendt noen mailer rundt til diverse nettbutikker (netshop, multicom etc).

 

De fleste priser den til 19995,- og har tatt den inn.

 

Sende en mail til dustinhome!

 

De tar jo 17500,- :D

 

Spec:

 

Intel i7 820

6gb ram (usikker på om det er 1066 eller 1333)

1TB disk (2x 500gb)

HD5870 1GB

Windows 7 ultimate

Blu-ray

 

Osv.

 

Jeg har levert inn en bestilling!

 

Skal bli knall å spille bf1942 igjen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips:

 

En annen maskin som kommer etterhvert med samme HD5870 skjermkort er MSI GX740, ser at denne er priset til 9500-10000 i de butikkene som har den i prislista, dog med Core i5-430 CPU, kun en HDD og 4Gb RAM. Samt har kjedeligere design osv. Men allikevel ca 80-85% av spillytelsen til Asus G73JH under 10k kan nok være interessant for noen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Review med ytelses tester i spill.

In-game videoer.

Review med benchmark.

 

Jeg må nesten le litt av dere stakkarslige som er bor i Norge, 25% MVA på alt over 200,- setter en kraftig stopper for kjøpelysten..

 

Her i Japan derimot er det fint.. 5% skatt.. På elektronik over 9500,- NOK. Passende fint mtp Asus G73 = 1510$ som er rundt 8800,- NOK..

 

Dere må betale dobbelt..! *lergodt* :D Jaja..

 

Fantastisk PC er det ingen tvil på, kjøle-systemet godt gjennomtenkt og hardware som holder et par år fremover..!

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, skal en tur florida en tur her, vurderer å kjøpe laptop. Ser Best Buy har utsalg i nærheten (Fort Lauderdale).

 

Ser på nettbutikken at de har flere versjoner av Asus G73JH, feks RBBX05 til 1199$ (rundt 7k) her,noen erfaringer/meninger om det er et bra kjøp.

 

Har noen erfaring fra det fysiske butikk utsalget, er prisen det samme, har de varene på lager, fant lite info om det på nettsiden.

 

Kan man få kjøpt norsk tastatur på samme måte som med feks dell?

Lenke til kommentar

Har gitt opp denne maskinen fullstendig, virker som en paper-launch?

En fantastisk bra maskin, til utrolig bra pris, elsker designet og ser ikke ut til å bli varm eller utvikle noe særlig med støy heller?

 

Men har hatt denne i bestilling fra februar, og den blir bare utsatt og utsatt, og utsatt!

Har kontaktet samtlige leverandører jeg vet om som fører G73JH, men ingen aner når de faktisk får inn noen av disse.

 

 

Virker smått useriøst, så jeg har nå bestemt meg for å se andre veier for det finnes grenser på hvor lenge jeg gidder å vente!

Lenke til kommentar

Har gitt opp denne maskinen fullstendig, virker som en paper-launch?

En fantastisk bra maskin, til utrolig bra pris, elsker designet og ser ikke ut til å bli varm eller utvikle noe særlig med støy heller?

 

Men har hatt denne i bestilling fra februar, og den blir bare utsatt og utsatt, og utsatt!

Har kontaktet samtlige leverandører jeg vet om som fører G73JH, men ingen aner når de faktisk får inn noen av disse.

 

 

Virker smått useriøst, så jeg har nå bestemt meg for å se andre veier for det finnes grenser på hvor lenge jeg gidder å vente!

 

Ser ut som om den er ute i USA.

Prisen kan vel ikke kalles utrolig ... den kommer vel på ca. 19000 kr. + her i landet?

Men i følge AnandTech er det riktig som du sier, at den har kontroll på støy og varme.

 

Asus G73Jh - AnandTech

 

Men som sagt; til prisen har Multicom Kunshan konkurrenter å stille med. Ser bort fra Alienware nå, men du kan jo ta med dem hvis du synes det er ok å betale noen tusen ekstra for designet.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...