Gå til innhold

Nexus One - Google telefonen - Noen med på Powerbuy?


Anbefalte innlegg

Ja det finnes nok andre muligheter, men jeg tror dette er en enkel løsning. Løsninger som jet-carrier er ofte kostbare krever registrering og risikerer å ende opp med store frakt og tollkostnader.

Uansett, det er bare en tjeneste jeg tilbyr de som er interessert.

Hva er dette for tull. Jetcarrier har ingen skulte kostnader.

Jeg har benyttet Jetcarrier regelmessig siden de startet sin tjeneste, og har aldri, gjentar aldri, blitt presentert for skjulte kostnader. Prisen de oppgir er inkl fortollingsavgift og frakt. Ved å sende varer til Jetcarrier i New Jersey kan du bli fakturert såkalt sales tax i NJ. Når jeg plasserte min bestilling på N1 la Google til sales tax i NJ på kjøpesummen (529 USD + 37.03 USD i sales tax). Men dette er ikke skulte kostnader fra Jetcarrier.

 

Hva er den prinsipielle forskjellen på å registrere seg hos Jetcarrier kontra registrere seg på et diskusjonsforum som du åpenbart måtte gjøre for å få andre til å være med å finansiere din N1?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestiller dere fra US får dere ikke multi touch, nexus vil kun ha MT på europa release

 

Dette er ikke bekrefetet noen steder. Ganske så sikker på at du ikke får MT på telefonen fra UK, dette ville vært veldig merkelig. Mulig du får det på den med Vodafone, men som sagt, det er vel neppe bekrefet noen steder? Og får "Europa" det, så får garantert US det også, på en eller annen måte :) US har jo allerede MT på visse steder allerede - men ikke fra HTC. Så, det er ikke noe å bekymre seg over uansett.

 

Google har faktisk latt denne telefonen være åpen, slik at du kan få legge inn hva du vil - i motsettning til mange av de andre android-telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...