Latias Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Aking, bob, skeleton, hurtigløp på skøyter, skøyter på kortbane, kunstløp, fristil. Disse grenene kommer vel ikke til å bli diskutert noe særlig, derfor er det ingen vits med en tråd for hver av dem. Dersom noen av disse grenene av en eller annen grunn får mye aktivitet, er det greit å starte en egen tråd om det. Endret 6. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er forskjellen på hurtigløp på skøyter og skøyter på kortbane? Jeg kommer til å lage en egen del for snowboard og skicross. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har ikke peiling, jeg vet ikke hva det er en gang. :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Dette er vel kortbane, tror jeg. Uansett, legg merke til dette. Australieren Bradbury var sinnsykt god i dette før, men så brakk han nakken (tror det var det, har sett det på TV, men husker ikke helt). Ingen forventet at han skulle komme til finalen, men på mirakuløst vis klarte han det - fordi folk falt. Folk falt, og falt, og falt. Slik kom han seg videre fra kvartfinale og helt til finale. Her er finalen, og sjekk hva som skjer.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bradbury er en klassiker. Husker jeg så på det live. Denne her er den beste: Se filmen hos Youtube Se når det starter. "Start away! Steven drops into the traditional Australian position!!" Endret 5. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Torstein: Ler like mye hver gang jeg ser den. For å være helt ærlig, makan til en tullesport. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Er en ganske rar sport, ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Fyren var nok skuffet og innstilt på å ende på en femte plass. Plutselig ligger alle nede, og han har ett OL-gull. Bingosport til de grader. Ganske teit å se på også. Måten de går ned med venstrehånda på for å ta innersvingen. Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Bradbury ble jo helt i Australia etter det gullet. I Australia hvis man må klare noe umulig så sier de at de må ta en Bradbury. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det er da ikke rart. Australias første og eneste gull i en vinteridrett. Latias, du kan godt endre litt på førstepost og fjerne skicross og snowboard da vi har egen tråd nå. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hva er forskjellen på hurtigløp på skøyter og skøyter på kortbane? Jeg kommer til å lage en egen del for snowboard og skicross. Hurtigløp på skøyter er "vanlig" skøyteløp, altså det Håvard Bøkko driver med. Så den grena passer vel dårlig inn i denne tråden. Endret 5. januar 2010 av Thend Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Herregud, alt det det konkureres i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 DJ: Hvilken av de er skicross? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nå er Bradbury løpet på NRK Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Sick historie! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 En annen versjon av historien på NRK. Herlig å se. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 er Skeleton med i OL? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Hurtigløp på skøyter en av de mindre populære grenene? Have you gone MAD man? Det er jo en av de mest interessante grenene sett med norske øyne, selv om det neppe blir noe gull på Håvard Bøkko. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Tror det var sagt fordi det var usikkerhet over hva som var hva av hurtigløp på skøyter og skøyter på kortbane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå