Gå til innhold

Den store Xboxkaféen

Wutwut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at play.com sender bestillingen din i separate pakker. Mulig man kan få sendt de i samme hvis man ønsker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår.

Skrevet

husk toll?

+

de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj)

Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet.

Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter.

Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr.

3 spill med flere måneder/ukers mellomrom.

Eks. Fable 2, Just Cause 2, Fable 3

Skrevet

Jeg har bestilt fra Play.com over 20 ganger og alle gangene har de sendt spill i enkle pakker. Tror nok de er klar over 200 kroners grensen vår.

De har vel forandret det ettersom jeg har forstått. Vet om flere som har fått alt i en pakke i det siste.

Skrevet

husk toll?

+

de ligger lenge i tollen(bestilt 3 spill derifra, da lå de mellom 3-5 uker der i tollenj)

Når du bestiller 3 spill på samme pakke har du ikke satt deg nok inn i det å lure tollvesnet.

Bare spillet koster under 200 kr slipper du toll og avgifter.

Bedre å spille 3 pakker og spare 3-400 kr.

3 spill med flere måneder/ukers mellomrom.

Eks. Fable 2, Just Cause 2, Fable 3

Da har du kjøpt spill som kostet over 200 kr da.

Skrevet

Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke..

Skrevet

Har du bestile det i det siste da? Fordi det er flere her på forumet som har skrivd at de ble sent i samme pakke..

Det er en god stund siden ja, så mulig det er blitt forandret.

Skrevet

Jeg har bestilt spill, bøker, CD-er og DVD-er fra Play.com i det siste og har fått hver forsendelse i enkeltpakker. :)

Skrevet

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Skrevet

Men om de har gått tilbake på å sende en ting i hver pakke er det jo strålende ;) Var mange på forumet som klaget på at de hadde fått alt i en pakke, for noen måneder siden.

Skrevet

Singelplayer-delen som vi vanlige sier.

Det som jeg gleder meg mest til, spesielt som en stor fan og gamer av Left For Dead er muligheten til å spille Locust i Beast-mode. Har alltid hatt sans for spill hvor du kan spille begge sider av loven, eller en kamp mellom en eller flere grupper.

Det er skummelt hvor mye bra som kommer i år. Å Gears of War 3 er en av dem, om ikke kongen på haugen av dem for min del sammen med ME3 og Skyrim. Med LA Noire, BF3 og Saints Row: The Third som gode tillegg.

Skrevet (endret)

Gleder meg mest til ME3, Gears of War 3 og noe av 343 eller Bungie. Det nye Red Faction ser også interessant ut, men jeg må kanskje spille Guerilla først.

Endret av Bunnskrap
Skrevet

Singelplayer-delen som vi vanlige sier.

Jeg liker ikke å kalle den det når den har støtte for co-op.

Ellers er jeg helt enig i det du sier. Gears 3, Skyrim og ME3 ser og høres ut som fantastiske spill.

Skrevet (endret)

Gleder meg til:

JC3 = I produksjon

Skyrim = Kommer

SR:TT = Kommer

Gta V (eller hva det kommer til å hete)

SSX:DD

Endret av Woltox
Skrevet

JC3?

Jeg gleder meg veldig til Saints Row 3, L.A. Noire og Portal 2. Men det blir sikkert også spennende og se hva Battlefield 3 har å by på :)

Skrevet

Tenkte på det faktisk, håper ikke det blir lenge til isåfall, det er også et spill som jeg kan glede meg til. Håper det blir mer interessant bane man spiller på i forhold til Just Cause 2.

Skrevet

Tenkte på det faktisk, håper ikke det blir lenge til isåfall, det er også et spill som jeg kan glede meg til. Håper det blir mer interessant bane man spiller på i forhold til Just Cause 2.

Mapet var ikke ille.

Men døds kjedelig å spille alene hele tiden.

No alle freemode på det hadde vært awsome

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...