Gå til innhold

Den store Xboxkaféen


Wutwut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem. Jeg har hatt gold på xboxen i tre år nå, og brukt mamma sitt kort for å betale. Nå for noen måneder siden ble kortet hennes utgått og jeg har blitt nedgradert til live free elns. Jeg har ikke brydd meg om det før nå, når jeg skal prøve å oppgradere til gold igjen.

 

jeg har lagt inn ett nytt kort, og prøver å fjerne det gamle, men der står på xbox.com at Det hefter et utestående beløp på denne betalingsmåten. Prøv igjen senere.

 

Hva skal jeg gjøre for å slette det gamle kortet?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem. Jeg har hatt gold på xboxen i tre år nå, og brukt mamma sitt kort for å betale. Nå for noen måneder siden ble kortet hennes utgått og jeg har blitt nedgradert til live free elns. Jeg har ikke brydd meg om det før nå, når jeg skal prøve å oppgradere til gold igjen.

 

jeg har lagt inn ett nytt kort, og prøver å fjerne det gamle, men der står på xbox.com at Det hefter et utestående beløp på denne betalingsmåten. Prøv igjen senere.

 

Hva skal jeg gjøre for å slette det gamle kortet?

Har hatt samme problemet, men jeg lagde ny bruker. Men en kamerat av meg sa at han måtte vente en mnd, så kunne han ordne det igjen .. Men jeg vet ikke ..

Lenke til kommentar

Lurer på hva alle dere som har forsvart Kinect siden dag èn sier til dette her:

Rise of Nightmare anmeldelse 5,5/10

 

Var det ikke dette som faktisk skulle bli bra og være et "Core for Kinect" spill? Jeg er ikke sjokkert at det ikke kommer "skikkelige" spill til Kinect som faktisk har ok kontroll og gameplay. Dette skal visst ha "awkward" og "limiting" kontroll blant annet. Hvor skal dette ende for dere som venter og venter på noe spennende til denne dingsen...

Lenke til kommentar

Lurer på hva alle dere som har forsvart Kinect siden dag èn sier til dette her:

Rise of Nightmare anmeldelse 5,5/10

At et middelmådig spill fikk en middelmådig karakter er vel ingen overraskelse. Jeg tror ikke at det var mange som forventet at et B-spill fra Sega ville få mye ros.

 

Var det ikke dette som faktisk skulle bli bra og være et "Core for Kinect" spill?

Ut i fra forhåndsomtalene var det tydelig at det ikke ville bli et bra spill.

 

Jeg er ikke sjokkert at det ikke kommer "skikkelige" spill til Kinect som faktisk har ok kontroll og gameplay.

Child of Eden

 

Hvor skal dette ende for dere som venter og venter på noe spennende til denne dingsen...

Hvem vet? The Gunstringer og Forza Motorsport 4 ser jo lovende ut. :)

Lenke til kommentar

Er mange som har inkludert Rise of Nightmare når de har ramset opp lovende Kinect spill...

Lovende = bra?

 

Spillet ble omtalt som lovende fordi folk trodde det hadde potensiale. Etter hvert som det dukket opp previews sluttet folk å omtale det på den måten.

 

Child of Eden er multiplattform etter det jeg har forstått.

Oooog poenget ditt er? Jeg siktet til denne kommentaren:

Jeg er ikke sjokkert at det ikke kommer "skikkelige" spill til Kinect som faktisk har ok kontroll og gameplay.

At spillet er multiplatform betyr ikke at det ikke er et godt Kinect-spill.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

http://xbox360.ign.com/articles/119/1192775p1.html

 

"The ironic thing about Rise of Nightmares is that the control scheme is so basic it comes off feeling like a game for kids, when it tries so damn hard not to be"

 

"Unique and interesting a first, the game suffers from unbalanced controls, and repetitive and simple gameplay."

 

4/10

 

Dette bare fortsetter og fortsetter. Spill som prøver å være for Core bare failer og bailer ut. Synd og atter synd! Er fortsatt steingale at launchspillene til Kinect er de beste enda! Dance Central, Kinectimals og Kinect Sports er enda mine favoritter på Kinect ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

http://xbox360.ign.com/articles/119/1192775p1.html

 

"The ironic thing about Rise of Nightmares is that the control scheme is so basic it comes off feeling like a game for kids, when it tries so damn hard not to be"

 

"Unique and interesting a first, the game suffers from unbalanced controls, and repetitive and simple gameplay."

 

4/10

 

Dette bare fortsetter og fortsetter. Spill som prøver å være for Core bare failer og bailer ut. Synd og atter synd! Er fortsatt steingale at launchspillene til Kinect er de beste enda! Dance Central, Kinectimals og Kinect Sports er enda mine favoritter på Kinect ;)

Nå er det faktisk ikke lenge siden du kalte siden IGNorant. Velger du på måfå når du ønsker å stole på siden, eller er det noe annet som ligger bak?

 

Det har jo ikke kommet så mange slike slike spill, så jeg vet ikke helt hvor du vil hen. Dessuten har Child of Eden allerede bevisst at "spill som prøver å være for Core" ikke trenger å være dårlige.

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://xbox360.ign.com/articles/119/1192775p1.html

 

"The ironic thing about Rise of Nightmares is that the control scheme is so basic it comes off feeling like a game for kids, when it tries so damn hard not to be"

 

"Unique and interesting a first, the game suffers from unbalanced controls, and repetitive and simple gameplay."

 

4/10

 

Dette bare fortsetter og fortsetter. Spill som prøver å være for Core bare failer og bailer ut. Synd og atter synd! Er fortsatt steingale at launchspillene til Kinect er de beste enda! Dance Central, Kinectimals og Kinect Sports er enda mine favoritter på Kinect ;)

Nå er det faktisk ikke lenge siden du kalte siden IGNorant. Velger du på måfå når du ønsker å stole på siden, eller er det noe annet som ligger bak?

 

Det har jo ikke kommet så mange slike slike spill, så jeg vet ikke helt hvor du vil hen. Dessuten har Child of Eden allerede bevisst at "spill som prøver å være for Core" ikke trenger å være dårlige.

Ork å grave opp i det der da. Totalt unødvendig fra din side.

Jeg vet Child Of Eden er bra, men jeg styrte unna da jeg har for mye spill. Og Child Of Eden er ikke egenutviklet til Kinect bare for å pressisere det.

 

Men siden Rise Of Nightmares er det så kansje dette er skremselsvarsel av spillene som kommer, kan ende like galt eller bedre. Men det vil tiden vise.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ork å grave opp i det der da. Totalt unødvendig fra din side.

Det er slett ikke unødvendig. Du får stå for det skriver på forumet, enten det var for 6 måneder siden eller ikke. Hvordan skal det kunne gå an å diskutere med deg om du velger å stole på nettsider når det passer deg best?

 

Jeg vet Child Of Eden er bra, men jeg styrte unna da jeg har for mye spill. Og Child Of Eden er ikke egenutviklet til Kinect bare for å pressisere det.

Bare fordi du ikke hadde tid til å spille det eller at det ikke er et Kinect-eksklusivt spill betyr ikke at "Spill som prøver å være for Core bare failer og bailer ut."

 

Men siden Rise Of Nightmares er det så kansje dette er skremselsvarsel av spillene som kommer, kan ende like galt eller bedre. Men det vil tiden vise.

....og kanskje Child of Eden beviser at Kinect faktisk fungerer, og at det kan komme flere slike spill i fremtiden.

Endret av Leflus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nytter ikke å diskutere noe ting før man bli anklaget silent for en fanboy. Synes du og de andre i din "gjeng" er en gjeng som er forferdelig innpåslitne til å endre på ting til deres favør. Og dermed må ty til metoder som ikke jeg liker i det hele tatt. Personangrep, sende ut melding til admin at må bane meg uten noe som helst grunn osv.

 

Så viss det er noen der ute som anklager meg for å være en fanboy eller defence force, se på innlegge over meg, er ikke det defenceforce så vet ikke jeg.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det har faktisk ingenting å si om spillet er laget for Kinect eller ei. Så lenge det fungerer med Kinect er det vel det som er det viktigste.

 

EDIT: han beskylder deg ikke for å være fanboy. Du som sa spillsiden var dårlig, og nå bruker du den som argument. Synes det er ganske selvmotsigende.

Endret av Emils1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...