Verbal Hologram Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Hei tok nettop recovery i dag. Men glemte å skrive ned navnet på programmene som jeg ville ha med. Tenkte vi kunne lge en liste her. Skriv ned noen nyttige eller programmer som du installerer etter recovery.
Svenni212000 Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Lister bare opp mine vanlig brukte Freeware programmer... ¤ Avira AntiVir Personal ¤ Malwarebytes ¤ Paragon Backup & Recovery 10 Free ¤ FastStone Image Viewer ¤ Paint.NET (for enkel redigering) ¤ Piriform Defraggler ¤ µTorrent ¤ BitChe ¤ Piriform Recuva ¤ Windows Live Messenger ¤ Firefox ¤ Java ¤ Adobe Flash Player ¤ Adobe Shockwave Player ¤ Microsoft Silverlight ¤ DAMN NFO Viewer ¤ Foxit Reader ¤ OpenOffice.org ¤ 7z ¤ Eraser ¤ TrueCrypt # Bruker også med tid til annen Steganos LockNote og Steganos Safe One ¤ Piriform CCleaner ¤ GOM Player ¤ WinX Video Converter ¤ Windows 7 Codecs
hernil Skrevet 5. januar 2010 Skrevet 5. januar 2010 Vi har allerede All verdens nyttigste programvare v2, 101 Programtips FRI (og gratis) programvare, Gratis OS-uavhengig programvare, Mine anbefalte programmer (+ gammel signatur) og ikke minst Ny formatering, nye programmer! som tar opp mye av det samme. Dette kan vel tas i en av de nevnte trådene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå