Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte jente på internett som jeg har begynt å like :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får bare vente litt til da....

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Edit: bytta film

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

For de som henger på andre forum er jeg også kalt StabakJF og JanernF (hint, hint Ehtram+Mokko)

 

Sitter og oppdaterer mine innlegg konstant, læreren truer med utestenging av nettet. Involverte ham derfor i saken, og han ble hekta xD!

 

Hahaha... konge!

 

---

 

Update:

Samtalen er over, og vi fant ut at dette er veldig avansert og at vi må undersøke mer før vi går ut med så mye.

 

Vi vil dog skrive noe her mellom 15.00 og 16.00. Vi må bare bli enig om hva det skal stå.

Endret av JanFr
Lenke til kommentar

Nei, dette er ikke tull.

 

Et par ting:

- Jenta finnes

- Hun har gitt falskt navn til mellers

 

Dette kan bety to ting:

- Hun er redd og sjenert

- Det er fake

 

 

Men ikke kom med deres teorier enda, det er mange andre ting vi har funnet ut av. Men vi må tenke på hvordan vi skal formulere oss...

Lenke til kommentar
---

 

Update:

Samtalen er over, og vi fant ut at dette er veldig avansert og at vi må undersøke mer før vi går ut med så mye.

 

Vi vil dog skrive noe her mellom 15.00 og 16.00. Vi må bare bli enig om hva det skal stå.

 

Dette blir bare mer og mer sprøtt....

Hva kan være så avansert ang en dame som ikke møtte opp på Oslo S at det trengs mer undersøkelser? Tror dere tuller med oss jeg gutter. Liker å se at vi kryper for info! Hehe!! :)

 

 

Edit: Så nå svaret til JanFr over meg, men lar mitt innlegg stå forde. :)

Endret av MB2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...