Gå til innhold

Pondus-Kalender 2010 - For oss som liker å følge med


Osturn

Anbefalte innlegg

Nå var jeg så heldig å få meg 2010-versjonen av Pondus-kalenderen i julepresang, og ønsker å dele den med forumfolket så godt som det lar seg gjøre:)

 

Det jeg kommer til å prøve nå er å legge ut gårsdagens "flik" av kalenderen. Jeg kommer ikke til å ta av dagens flik, for da dukker plutselig morgendagens flik opp, og da blir det litt ødelagt.

 

Jeg starter tråden med kalenderflikene for 1-3 januar, og i morgen kommer 4.januar-fliken.

 

Håper folk her setter pris på dette:)

1.pdf

2.pdf

Endret av Osturn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikkje for å være kjip, men hvilke rettigheter har du til å kopiere disse og legge de ut på nettet?

Hadde forresten fjorårets kalender, skaffer nok årets også. Artige saker :)

 

Mr. Øverli er nok en fornuftig mann. Han ser nok at dette er reklame, og at mange av oss kjøper alt han tar på uansett.

 

-Stolt eier av samtlige Pondusblader som er gitt ut. Enkelte i flere eksemplarer ettersom posten har vært treg/krøllet bladet noen ganger

Lenke til kommentar
Ikkje for å være kjip, men hvilke rettigheter har du til å kopiere disse og legge de ut på nettet?

Hadde forresten fjorårets kalender, skaffer nok årets også. Artige saker :)

 

Tenker sådann at en i familien har brukt penger på den og gitt den videre til meg, slik at jeg eier akkurat den bunken med papirer. Som jeg videre skanner og legger ut til glede for andre. Er selvsagt klar over at mr. Øverli innehar rettighetene på tegningene, og at han kan si ifra om at han kan tape inntekter på dette.

 

Helt til det kommer en moderator og sier fy til meg, så kommer eg til å legge ut kalenderdager så godt som eg klarer det:)

Lenke til kommentar
Vi mangler dagens! :)

 

Er ganske enkelt forklart hvorfor:

 

Hvis eg river av dagens, så ødelegger eg litt for meg selv. Morgendagens flik dukker opp, og alt blir krøll for min del.

 

Derfor poster eg kun ut i fortid, og satser på at folk ser på det som en logisk tankegang:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...