Gå til innhold

Er "Her kommer vinteren" sarkastisk?


anonymmmmmm

Anbefalte innlegg

Eg visste ikkje heilt kvar eg skulle poste denne, nokon får flytte tråden om den er feilposta.

 

Det er noko eg har lurt på lenge no, og vil gjerne høyre dykkar meiningar i saka: Likte Jokke vinteren? Er "Her kommer vinteren" sarkastisk eller ikkje? Eg er har ikkje høyrd mykje på Jokke og kan lite om han, men dette er ein fantastisk song, og eg vil gjerne "forstå" han.

 

Brørne mine seier at songen ikkje er sarkastisk, og at Jokke likte vinteren. Men læraren min hevder bestemt at den er sarkastisk, og at Jokka hata vinteren. Eg anar ikkje kven eg skal høyre på.

 

Sjølv er eg ganske sikker på at de ikkje er sarkastisk, og at Jokke likte vinteren fordi han ikkje følte seg så "utanfor" då. Men det er så utruleg mange som seier det, og kvar dei har det frå skjønner eg ikkje.

 

Kva trur du?

 

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All ære til Jokke, kjenner han ikke, vet ingenting om han.

 

Men teksten i den sangen er bra skrevet. (Er det hans beste?)

 

Det med skjermen og vintersport er jo grei nok.

 

Men sjalusi tror jeg er et viktig underpoeng i sangen. Om sommeren går jentene med mindre klær, bad guys går rundt og fjotter seg, rånerne viser fram bilen sin. Samfunnet er helt ulikt fra sommeren til vinter, noe som er veldig logisk.

 

Så vinteren bringer litt fred i sinnet, kan jeg tenke meg.

 

Minuset med vinteren er mindre sol og rundt juletider er alle (mer) deprimerte og spesielt de som er alene og ensomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...