Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Windows update vil ikke åpne seg på windows vista home basic!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg holder på med å hjelpe et familimedlem med hennes bærbare, da jeg oppdaget at det ikke var mulig å åpne windows update.

Når jeg trykker på programmet kommer det kun opp en hvit rute i 1 sek. før den forsvinner.

I tillegg virker det som det er andre funksjoner som også ikke virker slik som å vise mengde ram og prosessor mengde.

Jeg er takknemlig for all hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, men det finnes sikkert andre som har slike symptomer.

Jeg har lite greie på akkurat dette (har aldri har vært infisert), men har blitt anbefalt denne siden: http://www.superantispyware.com/

Jeg har installert den og den fant ingen ting annet enn en reklame cookie adbanner. Regner derfor med at det ikke er virus, men heller noe feil med oppdatering eller noe lignende!

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg holder på med å hjelpe et familimedlem med hennes bærbare, da jeg oppdaget at det ikke var mulig å åpne windows update.

Når jeg trykker på programmet kommer det kun opp en hvit rute i 1 sek. før den forsvinner.

I tillegg virker det som det er andre funksjoner som også ikke virker slik som å vise mengde ram og prosessor mengde.

Jeg er takknemlig for all hjelp:)

Hallo!

 

Du kan gå inn i windows kontrollpanel, administrative verktøy og velg tjenester. Nesten helt oppe i toppen ser du at det står Automatiske oppdateringer. (Automatic updates)

Klikk på denne slik at den blir blåfarget. Se om det står deaktivert oppe til venstre.

Eller i feltet status skal det stå "aktivert".

Og hvis det ikke gjør så, klikker du på vinduet for å aktivere tjenesten.

 

Vennligst

 

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...