Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

FleshLight hvilken burde jeg kjøpe?


Veltins

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer litt på å kjøpe en Flashlight, men er usikker angående hvilket innlegg som passer best til meg.

 

Tenkte på enten "Super Tight" eller "Originial".

 

" Super Tight Masturbation Sleeve

 

The Super Tight sleeve features a smooth, untextured 1/2" (13 mm) diameter canal designed for men that desire a tighter canal but prefer less intensity than what's offered in our textured masturbation sleeves.

 

Canal Diameter: 1/2 inch

Length: 10 inches

Diameter: 4 inches to 2.5 inches

Case: Not Included.

"

 

"Original Masturbation Sleeve

 

Our best selling masturbation sleeve and a must have for first-time buyers, the Original offers a smooth, slightly wider canal that won't send you over the edge too soon.

 

Canal Diameter: 3/4 inch

Length: 10 inches

Diameter: 4 inches to 2.5 inches

Case: Not Included.

"

 

 

Min omkrets er 12,5 cm og har en diameter på 3,9 cm.

 

Har forhud forresten. Viktig at det ikke gjør vondt å penetrere liksom, ikke noe anal lignende greier, men sånn at man kjenner penetreringen.

 

Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest eks-fleshlightbruker

Super Tight "er" anal. Hvis målet ditt er en analaktig opplevelse, kombinerer du denne med rumpehullutseende på fleshlighten. Men du sier jo at du ikke vil ha noe analliknende.

 

Original er vel den kjedeligste sleeven. Funker sikkert, men den er ikke best.

 

Selv valgte jeg WonderWave, som går for å være mest ekte. Jeg kan ikke å gd for det siden jeg ikke har prøvd de andre, men der er god. Anbefaler deg å ta en kikk på den.

 

Pass på at du tørker skiten grundig etter bruk forresten, den må tørkes mye grundigere enn du får beskjed om i instruksen som følger med, eller så får den faktisk jordslag, tro det eller ei. Materialet lufttørker ikke noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Nysjerrig

vil jeg få problemer med å få hentet min fleshlight på postkontoret om jeg ikke er 18 år? Altså at den blir sendt på postoppkrav..

Posten vet ikke hva som er i pakken, ergo er svaret på spm. ditt: nei.

Er du helt sikker på det? Lurer akkurat på det samme. Hvis jeg går på postkontoret, og de spør om legitimasjon, hva skal jeg svare? Er 16 år.

Lenke til kommentar

vil jeg få problemer med å få hentet min fleshlight på postkontoret om jeg ikke er 18 år? Altså at den blir sendt på postoppkrav..

Posten vet ikke hva som er i pakken, ergo er svaret på spm. ditt: nei.

Er du helt sikker på det? Lurer akkurat på det samme. Hvis jeg går på postkontoret, og de spør om legitimasjon, hva skal jeg svare? Er 16 år.

Er vel ikke aldersgrense på dildoer og lommemus vel?

Lenke til kommentar
Gjest Nysjerrig

Har bestilt nå. Tror faktisk man får hentelapp på mobil, og ikke i post, så dette bekymrer meg forsåvidt ikke.

 

Det eneste er om posten blir litt nysgjerrige, og spør og leg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Fleshlight

Hei, du kan få hentelapp via SMS på din mobil eller til din e-post. Du vil da ikke motta noen hentelapp i din postkasse. Hvis man bare velger hentelapp via SMS, og ikke henter ut forsendelsen etter et eks. antall varslinger, utsteder posten den tradisjonelle hentelappen i postkassen. Har man derimot valgt både SMS og e-post varsling (evarsling) blir det aldri utstedt noen hentelapp. Disse butikkene tilbyr evarsling:

 

Fleshlight Norge

 

Fleshlightgirls

Lenke til kommentar

Hei, du kan få hentelapp via SMS på din mobil eller til din e-post. Du vil da ikke motta noen hentelapp i din postkasse. Hvis man bare velger hentelapp via SMS, og ikke henter ut forsendelsen etter et eks. antall varslinger, utsteder posten den tradisjonelle hentelappen i postkassen. Har man derimot valgt både SMS og e-post varsling (evarsling) blir det aldri utstedt noen hentelapp. Disse butikkene tilbyr evarsling:

 

Fleshlight Norge

 

Fleshlightgirls

 

 

http://shop.erotikknett.no/Sexleketoy-for-menn/Dukker/Jamie-Lynn-cyberskin-doll

 

Den er bare best XD

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, du kan få hentelapp via SMS på din mobil eller til din e-post. Du vil da ikke motta noen hentelapp i din postkasse. Hvis man bare velger hentelapp via SMS, og ikke henter ut forsendelsen etter et eks. antall varslinger, utsteder posten den tradisjonelle hentelappen i postkassen. Har man derimot valgt både SMS og e-post varsling (evarsling) blir det aldri utstedt noen hentelapp. Disse butikkene tilbyr evarsling:

 

Fleshlight Norge

 

Fleshlightgirls

 

Havner pakkene fra dere rett i postkassen eller må man på post-kontoret og hente dem?

Lenke til kommentar

Bare lurer på noe om Fleshlight girls serien! Når jeg ser på bilder av de, ser de jo helt like ut :p på insiden altså. Så er det bare leppene som ikke er like eller?

 

Og er det noen som har flere enn en fleshlight?? Har bestillt Jesse Jane, men har også lyst på STU modellen og....:p

 

Tror det bare er utsiden som ikke er lik, innsiden er det bare 2 skinns til, anal og vagina.

 

Btw Fleshlight Norge er en uoffisiel selger og må ikke forveksles med hovedleverandøren. Erotikk Nett har gode priser i forhold til Fleshlight Norge og er anbefalt :)

 

Pakkene er som regel så store at du må hente dem på posten.

Endret av TheHawk
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...