Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

FleshLight hvilken burde jeg kjøpe?


Veltins

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Anonym_*
LIker ikke jenna haze:P Liker de jeg posta mest >:D

 

er meg veltins.. ER too lazy to login XD

Ut i fra de to ville jeg valgt Brooke... Den diggeste:)

Lenke til kommentar
Gjest gutt22

Jeg har STU modellen og den er påfallende lik the real thing, det nærmeste jeg har kjent ihvertfall. Er en syk stimulering av penis med de nuppene inni, nesten på grensa til utholdelig noen ganger så den fungerer vel til det den er skapt for, å få deg til å vare lenger :p

 

Men renslighet er viktig med den her, bare en heads up. Jeg pleier å skylle den først med kaldt vann etter bruk å følger på med varmt vann for å få vekk det mest gjenstridige.

 

Brukk VANNBASERT glidemiddel hvis ikke får du et helsike med å rengjøre den og det setter seg lett bakterier der som du ikke vil ha!

 

Om du vil ha den "ekte" følelsen igjen setter du inn hele greia med maisstivelse eller noe når den har tørka.

 

Har vel ikke mer å si egentlig, eller jo! Har du rammemadrass legger714FCE du den mellom over og undermadrass så er det for oftest perfekt høyde :!:

Lenke til kommentar
Om du vil ha den "ekte" følelsen igjen setter du inn hele greia med maisstivelse eller noe når den har tørka.

 

 

Hvordan skal jeg ta på mais stivelse? Skal jeg ha det på imens jeg bruker den?

 

Som han sa, sett den inn med maisstivelse når du har rengjort og tørket den. Dryss det på og la det overflødige drysse av igjen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...