Gå til innhold

"Dress to impress". Hva burde jeg ha på meg? (Gutt)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, nå vet ikke jeg hva en moods-dress ligger på, men ser for meg at det er rundt 3-4000. Til den prisen kan man få en dress i 10 ganger bedre kvalitet. Da ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe en moods-dress.

 

I tillegg er jo moods-dresser stygge, men det er jo bare min personlige mening.

Lenke til kommentar

Hvis målet er å kjøpe en dress som skiller seg litt ut så er en Moods-dress perfekt. Den skiller seg ut fra vanlige dresser (f eks av bedre kvalitet) og de ser annerledes ut. Jeg har forstått at du er glad i det tradisjonelle og konservative, og da er det ingen overraskelse at Moods-dresser ikke slår an (jeg synes også de er stygge), men å be noen slutte å poste blir litt i meste laget.

Lenke til kommentar
Til alle gutter: Er du i tvil - Kjør dress. Du er aldri for stiv og ser bedre ut enn du har noen gang. Slipset kan godt bli hjemme. Hva med en kul sløyfe?

Eller litt mer laid back stil med litt åpen skjorte og uten slips, som ble posta eks. på på første side elns.

 

Må vurdere litt frem og tilbake. Er litt usikker på hvor praktisk det blir med dress. Kanskje det funker noen av festene jeg skal på, men de festene med over 110-120 stk så veit jeg ikke hvor praktisk det er med dress, kan fort bli litt "villt" :p

Lenke til kommentar

I det tilfellet kan du feks. kjøpe en billig dress til bruk på fylla. Men dress passer overhodet ikke til alle anledninger, i alle fall i en viss alder. Sjansen for at du ser 10 ganger mer formell enn alle andre der er til stedet. Alle kan ikke være Barney Stinson heller :p

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...