Gå til innhold

"Dress to impress". Hva burde jeg ha på meg? (Gutt)


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hvorfor folk synes svart skjorte og hvite bukseseler ser dumt ut? Det er klassisk og samtidig drit fett anntrekk. Top det gjerne med en hvit sløyfe! :yes:

 

Hvor i alle dager har du det fra at det er et klassisk antrekk? Vet du i det hele tatt hva det betyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen!

 

Nå har jeg blitt bedt i enda en bursdagsfest, og kleskoden er DRESS TO IMPRESS der også.

 

Dermed trenger jeg 2 antrekk! Det er bare 1 mnd mellom disse festene og velding mange av de samme folkene vil være der. Vil derfor ha et par forksjellige antrekk, så jeg ikke går i det samme begge dager.

 

Jeg tenkte jeg skulle gå for den "all black"-versjonen som ble nevn tidligere her, i en av festene.

 

Men antrekk nr 2 er jeg ikke sikker på.

Her er jeg litt usikker, men en mulighet, som jeg har nevnt før, er hvit skjorte med svarte bukseseler. Men BARE hvit skjorte og svarte bukseseler blir kanskje litt kjedelig? eller holder det? Evt. hvilke tilbehør kan jeg bruke?

 

Jeg er selvfølgelig åpen for nye varianter også :) Jeg trenger litt innspill, og gjerne noen bilder til inspirasjon.

 

Jeg vil helst ikke prøve for hardt, men ha et antrekk som er enkelt og stilfult :cool:

Lenke til kommentar
Jeg tror det er har mer med hvilken stil man har. Bukseseler kan brukes både til finklær og til en casual stil. Den siste stilen er kanskje ikke godt mottatt her inne, men den finnes.

 

Jeg har ingen problemer med en casual stil. Det hadde tross alt vært smått hyklersk siden jeg ofte går "casual" selv. Det forandrer derimot ikke at jeg synes at bukseseler og jeans matcher dårlig.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hehe, blir nok ikke noe Moods dress. Veit ikke om det blir dress i det hele tatt.

 

Update; Er nå 5 parties fremover.. Så får finne ut litt flere varianter. Mange av de samme folkene går igjen, så burde variere litt hvertfall.

 

Har tenkt på noen ting da:

 

- Dressbukse/finbukse+hvit skjorte+bukseseler

- Jeans+[t-]skjorte+blazer/dressjakke

- Dress "all black" som ble posta før her en gang.

- Jeans og skjorte, kanskje en litt mer "uformell" skjorte. Type rutete eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...