205gutman Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Har nettopp oppgradert stasjoneren.. Alt funker fint, helt til jeg setter på et spill og 2 min etterpå er det svart skjerm og ingenting funker.. Har prøvd dette noen ganger nå og det samma skjer hver gang uansett type spill. Info: AMD Phenom II BlackEdition X4 965 Asus M4A78 Motherboard HIS Radeon HD 4890 Geil DDR2 PC 6400 800 Mhz 4g ThermalTake Purepower ATX 12v 2,0 460watt <---- Mulig syndebukk--- Operativsystem. Vista Ultimate. ..HJELP..
BmOnline Skrevet 31. desember 2009 Skrevet 31. desember 2009 Har nettopp oppgradert stasjoneren.. Alt funker fint, helt til jeg setter på et spill og 2 min etterpå er det svart skjerm og ingenting funker.. Har prøvd dette noen ganger nå og det samma skjer hver gang uansett type spill. Info: AMD Phenom II BlackEdition X4 965 Asus M4A78 Motherboard HIS Radeon HD 4890 Geil DDR2 PC 6400 800 Mhz 4g ThermalTake Purepower ATX 12v 2,0 460watt <---- Mulig syndebukk--- Operativsystem. Vista Ultimate. ..HJELP.. Hei! Hva er det du har oppgradert? Skjermkort, PCI E eller? Poweret kan se ut å være i minste laget? Vennligst BmOnline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå