Gå til innhold

Er denne Mp3-Spilleren bra? billig jo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Creative MuVo 64MB. Er storfornøyd. Siden jeg bruker den når jeg er på skolen og er ute å går, så trenger jeg ikke store plassen da jeg kan skifte ut sangene når jeg vil.

Bruker den også til å ha skolearbeid på.

 

Lyden er god, men jeg anbefaler å bruke noe annet enn de øreproppene som følger med.

Lenke til kommentar
Geil Pocket Muse MP3 Player USB 256MB Retail  

 

er denne bra? Koster under 1000kr på Ps-Data!  :yes:  

 

Trenger positive og negative kommentarer på denne spilleren, fær jeg evt kjøper den

 

 

Mvh Truls Ta  8)

 

Hørt om google? BRUK DET! Fant review på første søk.

 

Det er oppladbare batteri, så hvis du ikke har muligheten til å lade det opp, så får du ikke hørt på musikk.

Sikkert ikke billig et nytt slik batteri heller.

Lenke til kommentar
Jeg har Creative MuVo 64MB. Er storfornøyd. Siden jeg bruker den når jeg er på skolen og er ute å går, så trenger jeg ikke store plassen da jeg kan skifte ut sangene når jeg vil.

Bruker den også til å ha skolearbeid på.

 

Lyden er god, men jeg anbefaler å bruke noe annet enn de øreproppene som følger med.

 

Tror ikke jeg kjøper denne:

http://www.hardware.no/tester/lyd/creative...uvo/index4.html

Lenke til kommentar

HW sin test er missvisende. De hadde ikke greip på hva de drev med. Den testen har blitt kritisert fordi den var utrolig dårlig utført.

 

Sjekk andre tester, der blir den ikke slakta slik HW har klart å gjøre.

 

- Total mangel på funksjoner: Her har HW misstet poenget av produktet. Det skal være enkelt, lite og brukervennlig produkt, det er det Creative har laget ved å ikke putte på en haug med knotter man ikke skjønner dritten av.

Det at folk ønsker lyd innstillinger skjønner jeg nesten ikke. Noen slike innstillinger ødelegger heller lyden enn å gjøre den bedre. Jeg tror Creative selv har klart å stille inn lyden sin godt nok.

 

- Dårlig overføringshastighet: Nåja, hva forventer du av USB1.1? Det tar 3 min å fylle 60MB med MP3 filer på den, har du ikke tid til det så kan du likesågodt drite i å kjøpe noe.

 

- Relativt dyr: Ikke nå lenger, det 64MB versjonen kostet før koster 128MB versjonen nå. Det er verdt det, den er utrolig liten.

 

- Faller mellom to stoler: Er det et minus at den er liten og nå eller? :p

Neida, bare tuller, vet ikke helt hva HW har ment med det utsagnet.

 

- Dårlige ørepropper: Det er som regel med dårlige ørepropper med produkter som dette. Kjøp heller noen bedre.

 

- Mindre kapasitet enn oppgitt: 60MB istedet for 64MB. Ikke sore forskjellen.

 

Og så må vi ha med +:

 

+ Brukbar lyd hvis du har gode hodetelefoner

+ Bra batterikapasitet

+ Minimal størrelse

Lenke til kommentar

Muvo 128MB koster MER enn Geil Mp3 256 mb minne, så muvo er ikke så veldig aktuelte. Eza, det er mange butikker som har Geil tror jeg..bare shekk HW sin prisguiede, f.eks www.ardata.no :)

 

Tror ikke jeg kjøper Minidisk, nesten uendelig plass, mtp på hvor billige diskene er. Men MD er så store, og er ganske dyre i forhold til mp3-spillere

Lenke til kommentar
Muvo 128MB koster MER enn Geil Mp3 256 mb minne, så muvo er ikke så veldig aktuelte. Eza, det er mange butikker som har Geil tror jeg..bare shekk HW sin prisguiede, f.eks www.ardata.no  :)  

 

Tror ikke jeg kjøper Minidisk, nesten uendelig plass, mtp på hvor billige diskene er. Men MD er så store, og er ganske dyre i forhold til mp3-spillere

 

Så spørs det på kvaliteten til Geil Pocket Muse da..

Lenke til kommentar

Geil'en virker litt stor og klumpete etter bildene jeg har sett...

Ikke har den display heller. 256 mb med sanger blir en del sanger å huske rekkefølgen på :p

 

EDIT: angrer kanskje litt på det jeg skrev om størrelsen... Den var nok ikke så stor som jeg trodde. Men mangelen på display er fremdeles kjip.

Lenke til kommentar
Jeg har Creative MuVo 64MB. Er storfornøyd. Siden jeg bruker den når jeg er på skolen og er ute å går, så trenger jeg ikke store plassen da jeg kan skifte ut sangene når jeg vil.

Bruker den også til å ha skolearbeid på.

 

Lyden er god, men jeg anbefaler å bruke noe annet enn de øreproppene som følger med.

 

:yes::yes::yes: Jeg og er fornøyd med muVoen min.

Lenke til kommentar
Ja, d med ladingen var litt teit..om jeg f.eks skal til syden i to uker og batteriet går ut, er muligheten for å lade opp igjen minimal!

 

kanskje jeg burde kjøpe minidisc?  :shrug:

Eller Muvo.. :) Den bruker vanlige AAA batteri.

Kjøper du minidisk så vil du jo få mer musikk også, og muligheten til å bytte hvis du er på tur.

Lenke til kommentar

uff, 6timers spilletid, så må jeg hjem til PCEN for å lade? Sykt jo..Skal to uker til syden i sommer, tenkte å ha musikk på stranden, reiser osv..rekker jo akkurat til flyreisen nedover :o , så er det slutt!

 

Tror jeg legger fra meg tanke om Geil, og konsentrer meg om MuVo 128 mb og NetMd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...