Gå til innhold

Legg til vare i liste fungerer ikke


Kimble

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å sette denne til løst da dette skal ha vært fikset tidligere i uken, men merker selv at ting ikke helt fungerte med listefunksjonen. Jeg sjekker opp igjen med utviklerne. De som leser dette kan gjerne gi en lyd om det fungerer å legge til produkter for deres vedkommende eller ikke :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Prisguiden fungerer svært dårlig. Søkemotoren er rett å slett ræva, jeg finner ikke varer jeg vet VELDIG mange butikker har inne. Bruker jeg google finner jeg dog varen i prisguiden.

 

Ikke får jeg lagt til varer i handlekurven heller, ikke slettet dem og mange ganger sliter jeg med å velge handlekurv. Opprette de fungerer også litt sånn når det passer den selv. Jeg bruker firefox 3.6

 

Hva med å sette opp den gamle versjonen som faktisk fungerer?

Hadde jeg vært en av butikkene som betaler for den tjenesten hadde jeg mildt sagt vært forbannet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter å ha bannet over den nye versjonen lenge (og brukt den svært lite av noe som burde være åpenbare årsaker - den fungerer ikke) forsøkte jeg igjen den gamle versjonen idag. Men jaggu har ikke den blitt ødelagt også. Uansett hva jeg prøvde fikk jeg ikke lov til å velge en annen liste enn den jeg hadde valgt fra før.

 

Feil jeg har notert på den nye prisguide.no:

- Får ikke logget inn via "Logg inn"-link under "Lister". Det skjer ingenting når jeg trykker på den.

- Forsøkte å importere handlevogn fra gamle prisguide, fikk tilbakemelding om at mine 10 lister var importert. Det er de ikke. (8 timer senere...) Men nå er det likevel. Merkelig.

- Å vise en liste er kun mulig ved å gjøre følgende: Velg profil, velg mine lister, trykk på listen. Det logiske ville vært: "Mine lister", og så velge listen man ønsker å se.

- Knappen "Sammenligne" gjør absolutt ingenting.

- Pilen ved siden av listen min under "Mine lister" fungerer sporadisk.

- Ved noen produkter blander/overlapper teksten seg, og det blir uleselig.

 

Bruker hovedsaklig Firefox, men opplever de samme feilene i IE8 også.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ikke brukt prisguiden på flere 2-3 måneder nå og tenkte at nå må den jo fungere..? Neida, nå fungerer ikke legg til i handlekurv, dette fungerte jo iallfall en liten stund i den nye versjonen! Noen bør tvinge utviklerne til å skrive automatiske funksjonstester så de i det minste ikke bryter funksjonalitet som har fungert!

 

Kommer tilbake og prøver på nytt rundt 2012 tenker jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har i månedsvis forsøkt å legge varer til lister. Hver gang har jeg gjort det med håp om at funksjonen nå er fikset. Hver gang har jeg blitt skuffet...

 

I dag forsøkte jeg å klikke på knappen "Lister" og der lagde jeg en ny liste. Da fungerte det plutselig. Det er vel ikke veldig naturlig at man må lage en liste manuelt først. Hadde det ikke vært mer logisk om alle hadde en default liste liggende i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

prisguiden funker ikke i det hele tatt for meg. har forsøkt med både den nye og den gamle. i den gamle kan jeg ikke logge inn. i den nye kan jeg ikke legge noe i lister eller opprette lister.

 

Bruker IE og Opera. funker forresten ikke å logge inn i den nye prisguiden med IE....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...