Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nytt Telenor ADSL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!.

 

Du sier ingenting om hvilke andre ISP'er du kan få der du bor.Men om Telenor er eneste leverandør der du bor (Noe jeg tviler på), så ville jeg helt klart gått for det ja.30Gb i mnd er jo forsåvidt greit,men det aller beste er å ha ubegrenset nedlastning.

Slipper å stresse med den grensen og du kan laste hva du vil uten å tenke og regne ut hvor mye du har igjen.

 

Du må nesten finne ut selv hvor mye du kommer til å laste.

Selv har jeg 1024/256 via kabel fra Avidi uten begrensning til 547,- mnd. Sjekk ut om du kan få det da!.

Lenke til kommentar
Siden du kan få Telenor ADSL, kan du også få Tele2 ADSL.

De har en 1024/256 linje UTEN begrensning til 539,-

Jeg kan ikke fatte og begripe at folk fortsatt kjøper Telenor ADSL.

 

Det er ikke riktig at fordi du kan få Telenor så kan du få Tele2.

Tele2 installerer eget utstyr, og må gjøre det først for at du skal kunne få.

Vet dette fordi har hatt ADSL med telenor sitt utstyr nå og her om dagen kom en montør og satt inn nytt utstyr. Og vips, så kunne vi plutselig få Tele2 også, litt synd at det kom for sent.

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig at fordi du kan få Telenor så kan du få Tele2.

Tele2 installerer eget utstyr, og må gjøre det først for at du skal kunne få.

Vet dette fordi har hatt ADSL med telenor sitt utstyr nå og her om dagen kom en montør og satt inn nytt utstyr. Og vips, så kunne vi plutselig få Tele2 også, litt synd at det kom for sent.

 

Tele2 leier seg inn på Telenor Networks sitt utstyr i sentralen, og dette utstyret du snakker om hva var det?

Lenke til kommentar

Jeg har ADSL fra NextGentel; og betaler kr 398,- pr. mnd. Jeg er svært fornøyd; og har ingen begrensning i bruk. (Instalasjonen var enkel; gjør det selv pakke)

Kapasitet er 704 /384; men i sommer kjører de tilbud med høyere hastighet for samme pris:

se www.nextgentel.no

Lenke til kommentar

non her som har TELE 2 1024/256?, dette så jo ut som et veldig bra tilbud, noen som kan svare på om de holder farta, nedetid osv. sitter i dag på en 384 linje fra telnor, fikk også det simple tilbudet om å oppgradere til 1024/256 med 30 gb nedlastningsbegrensninger, kan med den linja jeg har nå laste ned ca. 120GB i måneden med optimal hastighet 24/7, så jeg tror ikke 30gb holder for meg, laster ned en hel del i måneden (ja, en god del)

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Hvis du kan få Telenor der du bor, kan du også få Bluecom og Tiscali...!!!

 

Selv har jeg Tiscali og er fornøyd!  :D

 

:roll: Hvordan kan du sitte Og si at du er fornøyd med Tiscali etter de store problemene de har hatt i vinter :shrug:

 

:grumpy: SJEKK TIDLIGERE TRÅDER OM TISCALI :grumpy:

Lenke til kommentar
Hvis du kan få Telenor der du bor, kan du også få Bluecom og Tiscali...!!!

 

Selv har jeg Tiscali og er fornøyd!  :D

 

:roll: Hvordan kan du sitte Og si at du er fornøyd med Tiscali etter de store problemene de har hatt i vinter :shrug:

 

 

jada jada.... tiscali har vært litt utsabile før i vinter men har skjerpa seg nå, fin ping online og 99% oppetid... (vel, kanskje litt mindre) :smile:

Lenke til kommentar
:shrug: Litt ustabil..... :shrug: Hvilken planet har du vært på i vinter da?? :wink:

 

jeg???

 

Pluto!!! for fa*n... :grumpy: :wink:

 

Neida, kan nok være fordi jeg ikke fikk tiscali før i februar i år, og etter det har de vel kanskje ikke hatt så store problemer... :smile:

Lenke til kommentar

her er hva jeg ville gått for:

 

Nextgentel / Firstmile(?)

Tiscali/Tele2/Bluecom

Telenor

 

har bare telenor selv, så jeg kan ikke si noe om de andre, men jeg kan jo si litt om stjehor....err.... telenor!

på ca 15 mnd har linja vært nede (bare?)2 ganger, ene gangen på over 1 dag ! (var i hælja) mens linja har vært oppe har den alltid vært stabil.. ok ping på div spillservere (i og utenfor norge)

men jeg hater, HATER uploadhastigheten (bare 128k på 768 linja)

1 menneske på Q3 og en på cs, LAG! eller max 3 på cs... med 4 så skyter pingen i været og ingen får spillt! :(

og så var det max download grensa da... det problemet har ikke jeg, for jeg bestillte før de laga de teite "tilbuda" men i mine øyne er dette uakseptabelt...

kundeservicen er direkte ræva, sitte 1 time i tlf for å snakke med en dude som bruker 2 sec på å koble deg videre til en ny en som har like lang ventetid.. men den tror jeg ikke er så mye bedre uansett hvem leverandør du velger....

 

gå for Nextgentel hvis du kan... mitt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...