Gå til innhold

PL: 27.12.09 v Aston Villa, Emirates Stadium


Prinz Poldi

Vår beste?  

20 stemmer

  1. 1. Vår beste?

    • Manuel Almunia
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Armand Traore
      0
    • Denilson
      0
    • Alexandre Song
      1
    • Abou Diaby
      8
    • Samir Nasri
      0
    • Andrey Arshavin
      0
    • Eduardo
      0
    • Cesc Fabregas (sub)
      11
    • Theo Walcott (sub)
      0
    • Aaron Ramsey (sub)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti katta for en deilig seier. Uten tvil den deiligste seieren i år. Andreomgangen må ha vært en av de sykeste omgangene jeg har sett. Dagens store mann er uten tvil Diaby, som for første gang har spilt 2 gode kamper på rad. Han har sykt mye potensiale og utløser han det vil han bli en av verdens beste spillere..

 

Ingen vits i å nevne Cesc.. Makan til spiller.

 

Grattis med dagen, gooners!

Lenke til kommentar

Vi hadde denne kampen fra starten av. Cesc må være verdens beste midtbanespiller atm, helt sykt hvordan han går inn og eier kampen. Og det kan virke som om Diaby er på vei til noe stort. Eneste skåret i gleden er synet av Cesc som går skadet av banen.

 

Sånne kamper gir meg tro på at vi kan vinne serien :)

Lenke til kommentar

Almunia: Fortsatt er kommunikasjonen ræva, men selve keeperarbeidet gjør han greit idag. Gjør en god jobb når han kaster seg foran Agbonlahor. 6

 

Sagna: Helt greit. Vår Mr. Reliable er ikke så god som vi vil se han, men gjør som vanlig en bunnsolid jobb med stor innsats. 6

Gallas: I tospann med Vermaelen virker han tryggere enn han noen gang har vært. Spiller seg flott ut av trange situasjoner. 7

Vermaelen: Et legendeemne. Jeg kan se Thomas være her i 10 år. Nok en gang framstår han som et beist, fullstendig kompromissløs, bryter glimrende foran flere ganger, dirigerer og kjefter og tar ansvar. Som om ikke det var nok har han stålkontroll på Agbonlahor i en 20-meters spurt. Fantastisk! 8

Traore: Kommer godt med offensivt, men er ikke så stødig defensivt som vi har sett han kan være. Litt slurvete til tider. 5.5

 

Diaby: Sannelig må jeg svelge mine egne ord. Diaby gjør sin andre svært gode kamp på rad. Er teknisk eminent, og sterk nok i kroppen til å holde ballen i beina i enhver situasjon. Klassemål. Spiller på høy risiko, og faller litt bort midtveis, men er alltid en trussel. Gratulerer Abou, nå gjelder det å fortsette! 8

Song: Ikke så kolossal som vi har sett han i det siste, men gjør en god jobb med å bryte ned Villas forsøk. Blir i overkant heit i toppen og var nær en utvisning på slutten.6.5

Denilson: Meh. Denilson har, etter en god start på sesongen flatet ut og fremstår nå som vi så han ifjor høst. Gjør rett og slett en litt unødvendig jobb, og løper mye imellom. 5.5

 

Nasri: Jeg sier det jeg sier hver gang, Nasri bør ta et nytt steg. Det virker som om Samir trenger en god prestasjon av laget for å fungere. Uten bevegelser rundt seg faller han tilbake i anonymitet. Gjør mye bra, men det blir ikke uttelling. Håper det løsner. 6.5

Arshavin: Svaaaaaakt. Har en dårlig attitude, virker umotivert, sur og litt lat. Vanligvis smeller han inn en goal på sånne dager, men idag scoret han ikke, og da er det ikke annet å gjøre enn å rate han lavt. 5

Eduardo: Etter en god kamp sist skuffer han EKSTREMT. Avslutningen etter 4 min minner meg ikke om en spiss som ble hentet til et topplag for å score mål. Den var rett og slett tragisk. Mister det lille han hadde av selvtillit, og er svak resten av kampen. 5

 

Fabregas: Kommer inn til et lag som stanger, og er i ferd med å miste motet. På egenhånd tar han tak og produserer to fantastiske mål. Verdensklasse. Vis meg en spiller i Premier League som kan gjøre det etter han. 10

Walcott: Positiv

Ramsey: N/A

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Var en herlig kamp å se på. Cesc er unik, så gidder ikke si noe mer om han, men det største ved denne kampen synes jeg var hvor bra midtbanen spilte før Cesc kom utpå. Vi kontrollerte jo kampen i store deler av første omgang, og hele andre, det eneste vi ikke fikk til var avslutninger, og det kan man neppe klandre midtbanen for.

 

Er uenig angående Arshavin though. Problemet er at han er avhengig av raskt spill langs bakken, og det virker som det kun er Cesc som er i stand til å ta ut potensialet i ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...