Gå til innhold

muse valg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Best? Tja si det du. Mange bruker IntelliMouse Explorer, andre Logitech mouseman dual optical, noen har konvertert til Logitech MX500, mens andre sverger til MX300 fordi denne er mindre og lettere å styre. Selv bruker jeg Intellimouse Explorer ( har prøvd alle de førnevnte) og synes denne er best - desverre er ikke føttene like gode som Logetech sine så her må man bruke mouseskatez - gjerne sammen med func musematte.

Meeeeeeeen egentlig går jeg og venter på at Mystify Razer 2500 skal komme da

Lenke til kommentar
Kva er Mystify Razer Boomslang 2500, er det ein driver???

boomslang er en mus.

Den der intelli mouse explorer, er det den som koster 428KR på psdata?

intelli 3.0 ja

Kva slags musematte anbefalest til den musen???
er icemat noke bra?

ikke hvis du er mye klam på hendene, da må du sitte der med tørke papir hele tia +pluss at matta er litt for høy, ellers glir den jo passe bra.

men jeg ville heller valgt func 1030 :yes:

Lenke til kommentar

Tja, Traskas - han lurte på hvilken mus som var best til spilling, og du skriver Mystify BOOMslang 2.5..... Siden mystify boomslang ikke er i handelen ennå, så kan jo du umulig mene at dette er den beste musa til spilling - see? Derfor tolka jeg innlegget ditt dithen at du rettet på mitt innlegg - Og DERFOR svarte jeg på det.

Lenke til kommentar

Har selv MX700 (trådløs), og den annbefales på det sterkeste. Ligger godt i hånden, pent design, presis, gode og behagelig knapper m.m. Det eneste jeg har å klage på er prisen.

 

MX500 er samme mus utenom at den ikke er trådløs, så jeg ville kjøpt den hvis du ønsker en mus med tråd.

 

Evt er MX300 et godt valg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...