Gå til innhold

Er i julestemning!

2ball_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker alt faller på plass, nå. Det er masse snø, greier folk, god julemusikk og jeg er uthvilt. I morgen skal jeg dele ut juleklemmer til alle på skolen. Så blir det julestemning på jobb på tirsdag. Dette blir en av de beste julefeiringene på lenge! :D

Så da gjenstår bare en ting: God jul alle sammen! :xmas:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul! :D Snøen har lagt seg her også, og da jeg hørte Driving Home for Christmas på radioen ble jeg veldig i julestemning tilslutt jeg og. Julepoten er på plass, juletreet er oppe, og min mor er i full gang med julebakst. Dette blir en god jul!

Skrevet (endret)

Virkelig julesteming her og heile 80cm med snø. Har ikkje vert så mykje snø på lenge, bare det holder seg til jul :)

GOD JUL :xmas:

Endret av BigJaffa
Skrevet

Joa, altså vi har julefilmer og alt. Alt burde være bra, selv pakker når det gjelder noe jeg ønsker meg altså. Tror jeg det blir lite av, fikk ikke sagt hva jeg ønsket meg. Har vært uten mobil i et par måneder også ja, glemte det bare av. Huff og huff.

Skrevet

Jo ja. Vell ifjor og ifjor. Akkurat det samme i fjor. Julekvelden ble jo bra da ;S. Men jeg gleder meg bare ikke, ser andre er i så julestemning og alt. Men jeg gleder meg ikke i det hele tatt. Hater det. Skulle ønske jeg hadde god stemning og alt.

Skrevet

Gratulerer på det sterkeste! Jeg begynner å komme i julestemning selv! :woot: Nå er det jo også ganske så hvit ute allerede, og det er meldt mer snø rundt den store dagen. :xmas:

Dette blir en idyllisk jul på mange måter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...