Gå til innhold

Det største valget jeg står ovenfor nå, hvilken class?


Anbefalte innlegg

Kan begynne med å si at jeg allerede har en praktfull Undead Mage i level 80, som jeg er kjempe glad i. However, savner jeg å lvl'e fra starten av, med en helt ny class, gjennom hele Azeroth igjen. Har mange ganger tenkt over hvilken class jeg har hatt lyst til å velge, men ender alltid opp med 3-4 stykk som jeg har lyst til å utforske.

 

Planene mine frem til lvl 80 denne gangen er å ta det rolig, og ha det gøy. Det er akkurat samme hvor vanskelig det skal være å spille classen, bare det blir ordentlig gøy å spille. Samme med professions, det trenger ikke være vanskelig, eller lett - Bare nok til at jeg har penger til å stå på egne bein (kjøpe mount, skills, etc, etc.)

 

Det jeg lurte på da er; Hvilken class synes du er den morsomste å lvl'e? og hvorfor?

Samme spørsmål med professions og. :)

 

Derfor jeg spør her er fordi jeg er ikke spesielt glad i 'den og den' classen, men jeg blir glad i den classen jeg er god til. Og jeg blir jo god til den classen jeg spiller mest, så det er jo bare å velge for meg. Desverre har jeg ganske lite kunnskap om de fleste class, utenom Mage - så hadde vært greit å få en liten pekepinn fra dere som har tid til å svare. :)

 

Takker så mye på forhånd.

 

- Ztrick-T :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Death Knight er den beste levling opplevelsen jeg har hatt. Puller en ekstra mob for hvert pull og dør så vidt ikke!

 

Du har også muligheten mellom dps og tank i 80, men du blir jo fortere litt mer inne i spillet etter som att du starter i level 55 og start questene er bare en fryd.

 

Professions har jeg ikke noe aning om, jeg har alle professions siden det er er det som lager GULL! På dken : Mining og BS var greit.

 

Nå er det vell til dags dato DK's som er best dps mens wars best tank

hvis man skulle sammenligne med hva forrige poster nevnte.

Lenke til kommentar

Den koseligste leveling stunden jeg hadde var min først char, en night elf hunter (driter i haters :p)

 

men ingenting var så koselig som starten til night elf plassen, og etterhvert når jeg kom til ashenvale osv <3 og har bedre erfaring med alliance spillerne enn horde. Horde pleier være frekke og sure som oftest.

 

syns night elf sonene er de mest koseligste, men da er jeg jo også mest fan av night elfs

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Druid, rogue eller lock.

 

NE har den beste (peneste) startplassen IMO, samt at Ashenvale og Darkshore (eller Darkshore og Ashenvale) unngår det værste spiller presset. Nå vet jeg ikke hvordan Azeroth ser ut om dagen, så det kan hendeat det er helt dødt der nå.

 

Druid var min først char, en som ga meg mye glede i det jeg løper rundt som et kattekrek.

 

Rogue kan også være artig, men skaff (fort) noe som gir høyere hit chance, min rogue var ubestridt verdensmester i å treffe ingenting. Når 3 av 4 finishing strikes misser mot en elite du nesten har drept som igjen fører til at du viper ene og alene på grunn av massiv kjede-bomming blir hvert fall jeg passe frustrert.

 

Lock er min favoritt blant de tre fordi lock ga meg mer mens jeg levlet. Når de ulike demonene og/eller abilities dukket opp skiftet jeg spillestil radikalt ettersom hva jeg fikk, og kunne dermed glede meg med simpel grinding om og om igjen. Samt at det er fantastisk å løpe rundt å være din egeen tank, healer og dps. Å tanke mobs iført cloth i seg selv er artig. Samt, ingen downtime(!) (kommer an på spillestil).

 

-Deluze

Lenke til kommentar
Kommer nok til å havne over på Alliance siden, har lest igjennom flere forum og sånt og mange sier folk er mye greiere der. :)

 

Har lest igjennom all "class information" jeg har kommet over, og tror jeg kanskje står mellom Hunter, Warrior og Paladin :)

Ja vi er bare sure haters på Horde siden! :ph34r:

Lenke til kommentar
Kommer nok til å havne over på Alliance siden, har lest igjennom flere forum og sånt og mange sier folk er mye greiere der. :)

 

Har lest igjennom all "class information" jeg har kommet over, og tror jeg kanskje står mellom Hunter, Warrior og Paladin :)

Ja vi er bare sure haters på Horde siden! :ph34r:

 

Jepp, se oss som the darkside i star-wars!!! :)

Lenke til kommentar

Haha. Unnskyld, jeg mente det ikke sånn da :tease:

 

Prøver trial account nå, siden jeg har problemer med å merge den ekte accounten min.

Har allerede lagt merke til at jeg har blitt hjulpet (buffet, healet, og hjulpet med monstre) flere ganger fra lvl 1-10 på alliance, enn jeg ble fra 1-30 på horde.

Så noe forskjell er det jo :)

Lenke til kommentar
Horde pleier være frekke og sure som oftest.

Har du levd under en stein eller var du uheldig med server valg som horde? :p Det mange idioter, tiggere, fanboys, kiddies, ninjaer og heile pakka på alliance siden, aldri noe hjelp å få i general/trade chat,alle skal ha betalt for alt, spør du et litt dumt spm så blir du kalt det utrolige.

 

Eller så har jeg vært uheldig med alle serverne jeg har vært alliance på. :p

Endret av Gunpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...