Gå til innhold

Det største valget jeg står ovenfor nå, hvilken class?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for Gnome Warlock!

 

Gnome er jo bare aller morsomte racen i hele spillet. De er små, stygge og tidige. Det er alltid gøy å ta igjen en tauren med en liten gnome <3

 

Hvis du allerede har planer for 80, enten pvp eller pve:

 

Warlock:

PvP: Human - Ingen Tvil, her har du trinketen som racial så du kan ha to imba trinketer istedenfor 1.

 

PvE: Gnome: - Gnome er til å anbefale, men det er også mange som foretrekker human der og, pga Spirit increase og Reputation racialen.

 

Druid

PvP: Night Elf...

PvE: Night Elf...

 

Paladin

PvP: Human - så klart.

PvE: Draenei - er fint.

 

Over til Classen - Warlock, så er det den gøyeste classen å levle av de alle. Affliction selvfølgelig!

 

Etter du har fått Siphon Life går alt bare som en drøm. Du kan pulle uendelig med folk, bare du klarer å holde Corruption oppe på alle samtidig fordi en healer omtrent like mye som mobsa tar liv av deg.

 

Så sett i gang og DoT opp flere mobs samtidig for å så gå og loote dem etterpå ;)

 

Affliction lock er på mange måter den gøyeste og levle.

 

Etter 64 kan du også dual specce den, eller bare specce rent Destruction. Dette er veldig, veldig gøyt! Immolate - Conflagrate = død mob. Ikke specc Destruction før lvl 64 fordi du trenger Fel Armor og Incinerate.

 

Destruction blir gøy, men bare hvis du gir den en sjangse fordi i begynnelsen er det lett for å sammenligne den så altfor mye med slik det var som affliction.

 

Destruction er absolutt gøyest, men affliction er absolutt best og raskest!

 

Det neste jeg vil anbefale er Druid.

 

Druid er ekstremt kjekk class. Opptil lvl 10 går som en drøm nå etter den siste patchen fordi mana og hp regen er mye høyere opp til lvl 15. Så moonfire og Wrath er kjekk og ha når man ikke må tenke på å spare mana, og drikke så veldig mye.

 

Etter lvl 10 får du bjørnen. Bjørnen er høydepunktet i Druidens tidlige levler.

 

Du "Bjørner" deg opp til level 20, når du får Katten!

 

Med katten blir du den beste for din lvl til alt. I katten, og bjørnen, trenger du ikke noe spesielt gear fordi statsa er allerede ekstremt gode for levelen. En full gray druid har mer liv og armory enn en full green prot warrior har mellom 10 og 25. (Dette kan ha blitt forandret siden jeg ikke har spilt druid i den levelen på en stund)

 

Som feral kan du også velgem om du vil tanke eller dpse i instancer, med samme spec. Det er også en god mulighet for å heale i disse lever men da anbefaler jeg deg mye drikke og litt svakt healing gear.

 

Resten av levlene fra 20-60 går som en drøm. Du puller, og dreper mobs med katten, mister omtrent like mye liv som en rogue, men bare går opp og healer deg, for å så gå i katt igjen og drepe fler, når du har lite liv, har også fått full mana igjen så det er bare til å heale. Hvis du er uheldig og puller en to tre for mange er det bare ett trykk unna bjørnen.

 

Etter 40 kan du velge å Dual Specce deg. Hvis du gjør dette og vil bli Dps / Healer kan du gå Boomkin og Resto for å slippe å geare opp med to gear.

 

Jeg anbefaler egentlig ikke å levle som boomkin.

 

Det siste jeg anbefaler er Paladin.

 

Paladinen min koste jeg meg med fra 1-80, jeg hadde ingen pauser som jeg har hatt på alle andre karakterer. Den bare suste opp til 80 på en liten måned eller noe sånt.

 

Paladin kan virke ganske kjedelig fra 1-50 siden du bare har Judgements og Seals og kose deg med - ingen forandringer med andre ord. Jeg levlet opp før Exorsism sine shiny days, så det er sikkert mye gøyere nå.

 

En ting som også kan øke viljen til å spille paladin er talentsa. De er bare så utrolig kjekke! Alle pointsa er går på damage: "Increase damage by 5%", "Increase damage done to Humanoids, Beasts and Demons by 3%", "Increase Critchance by 3%" Osv.

 

Nå snakker jeg selvfølgelig om Retribution Paladin.

 

Jeg spiller på en 34 mage atm og jeg har store problemer mot paladins siden de critter rundt 900 på exorsism som er galskap siden jeg har 899 hp.

 

Når du får Judgements of the Wise (Talents, som forresten bør ventes med til rett før du får Crusader Strike) mister du aldri mana siden du får 25% av manaen opp igjen pr. 10 sek, altså når du bruker en Judge.

 

Etter 40 er det også mange som koser seg med Protection. Men jeg anbefaler da egentlig å dual specce dette. Noen er sikkert uenig, men jeg føler dette er best siden Retri er bedre, på alle måter til soloing. Når du kommer til Outland er det også bra å være prot, med massive grinding. Du kan levle 60-61 (Med rested) som prot på under halvtimen.

 

Håper dette var til hjelp, og at jeg ikke var for sent ute med denne posten, så du har en 50 hunter elns.

 

Forresten dette er den lengste posten jeg noen gang har skrevet..

For at dere ikke skal tro at jeg ikke har noe liv, må jeg få sagt at jeg sitter og ser på G.I Joe i bakgrunnen:p

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
jeg gjentar, prest er best! :yes:

Priest er gøy!

 

Shadow Priest vil jeg si har best dps fra 20 og oppover, til og med 50. Men de blir helt klart kjedelig i lengden =/

 

Kjempe bra skrevet (:

Nei, har nok ikke valgt helt 100% :p

skal lese igjennom hele tråden min, også finne litt class information på nett igjen tror jeg, og finne det ut snart^^

Bare spør om det er noen spørsmål:p Holder på med min 7 class til 80 nå. Har mest peiling på Lock, Druid, Paladin og Priest tho.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...