Gå til innhold

PL: 19.12.09 v Hull City, Emirates Stadium


Prinz Poldi

Vår beste?  

20 stemmer

  1. 1. Vår beste?

    • Manuel Almunia
      0
    • Emmanuel Eboue
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Mikael Silvestre
      0
    • Abou Diaby
      14
    • Alexandre Song
      3
    • Denilson
      0
    • Samir Nasri
      1
    • Andrey Arshavin
      1
    • Eduardo
      0
    • Ramsey (69)
      0
    • Walcott (75)
      0
    • Vela (83)
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, Denilson. Etter alt det dårlige av Denilson, sa jeg til broren min. "I think Denilson should take this". Sa jeg til broren min. Sa det på første frisparket, husket skuddet mot Newcastle i Carling Cup et par år siden og skuddet mot Everton i år. Broren min ga meg en heftig klem etter den gikk inn. :p

 

 

 

Haha, dette tar av! Mye hat mellom Hull og Arsenal. Digger at Song tar skikkelig tak i Hunt :D

 

Me too. Song der var ELSK :love: Digger den fyren så jævlig.

Lenke til kommentar

HATKAAAMP :w00t:

 

Forbanna drittlag, hele gjengen kan brenne, spesielt Hunt! :D

Også for et deilig frispark! Håper gutta våre tar det calm i 2. omgang og ikke får gult kort på unødvendige dytter osv, skal man få kort så kan man like så godt smelle inn en takling på Hunt.

 

Edit: Også passa det jo knall at United og Pool tapte i dag :D

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Det der var FANTASTISK av Eduardo, veldig synd for han at han ikke klarer å treffe målet der. For første delen var klasse.

 

Hehe nei Gore, jeg snakker engelsk med broren min, foreldrene er fra India men har bodd i Norge nesten hele livet. Er litt britisk i hodet mitt av og til. ;) Spesielt med fotball :p

Lenke til kommentar
Det der var FANTASTISK av Eduardo, veldig synd for han at han ikke klarer å treffe målet der. For første delen var klasse.

 

Hehe nei Gore, jeg snakker engelsk med broren min, foreldrene er fra India men har bodd i Norge nesten hele livet. Er litt britisk i hodet mitt av og til. ;) Spesielt med fotball :p

Da forstår jeg :p

 

En vending i verdensklasse av Dudu, forresten. Synd at det ikke ble mål. Han har vært god i dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...