Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama ser vekk når jeg kysser henne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja dere leste rett..

 

Åpne øyne og ser vekk en annen retning. Sikkert normalt for noen, men føler det er litt rart i dette tilfellet når hun aldri så i en annen retning i starten av forholdet. Da så hun meg øynene istedet.

 

Begge 19 og vært sammen snart 5 måneder.

Høres merkelig ut, siden hun ikke gjorde det i starten. Kan dog være du overdramatiserer det hele. Snakk med henne; jepp, en klisjé uten like, men du får i det minste et svar.

Lenke til kommentar

Jeg gjør av og til det samme selv, faktisk, men det er fordi jeg synes det er kjedelig å kysse. Men jeg pleier å lukke øynene for å late som jeg legger mer i det enn jeg egentlig gjør, da. For å være grei. Ja, jeg er ganske fæl, men det er godt ment.

 

Jeg stemmer også for at du spør henne hva greia er, for det virker jo faktisk som om hun ikke synes det er spesielt interessant å kysse deg, da.

Lenke til kommentar
Jeg gjør av og til det samme selv, faktisk, men det er fordi jeg synes det er kjedelig å kysse. Men jeg pleier å lukke øynene for å late som jeg legger mer i det enn jeg egentlig gjør, da. For å være grei. Ja, jeg er ganske fæl, men det er godt ment.

 

Jeg stemmer også for at du spør henne hva greia er, for det virker jo faktisk som om hun ikke synes det er spesielt interessant å kysse deg, da.

 

Kjedelig å kysse? Ouch..

 

Håper det er enn mer logisk forklaring her.. vis ikke får hun finne seg en annen. Jeg elsker å kysse å klemme den jeg er glad i.

 

Jepp, får ta en prat me ho :)

Lenke til kommentar

Gjetter for gøy, siden du skal snakke med henne uansett:

 

1. Hun er vant til å kysse med øynene oppe. Om man vipper hodet på skakke mens man kysser er det slitsomt å flytte øynene slik at man kan se den andre personen inn i øynene hele tida. Man er så nærme hverandre at man må skjele for å ha øyekontakt omtrent, og det er ubehagelig over tid.

 

2. Du lukker øynene, hvorfor skal hun stirre inn i øyelokkene dine hele tida om hun foretrekker å ha øynene oppe?

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Hmm, husker da eksen min begynte å se vekk da vi kysset.. 2-3 uker så slo hun opp. Håper ikke det skjer med deg, så du får bare spørre hun om hva som er greia. Kan ihvertfall nevne at jenter ikke setter like stor pris på kyssing som det vi gutter gjør. Husker ikke hvilken studie/forskning som viste dette, men om du som gutt ikke kysser heelt perfekt, så er utrolig nok det med på å ødelegge mye av kyssingen.

Lenke til kommentar
Jeg gjør av og til det samme selv, faktisk, men det er fordi jeg synes det er kjedelig å kysse. Men jeg pleier å lukke øynene for å late som jeg legger mer i det enn jeg egentlig gjør, da. For å være grei. Ja, jeg er ganske fæl, men det er godt ment.

 

Jeg stemmer også for at du spør henne hva greia er, for det virker jo faktisk som om hun ikke synes det er spesielt interessant å kysse deg, da.

Samme her. Altså, noen ganger er det helt fanastisk, andre ganger kjedelig. I starten syns jeg det var mest kjedelig, men har blitt mye bedre nå. (Vært sammen i 9 måneder)

Lenke til kommentar
Kan ihvertfall nevne at jenter ikke setter like stor pris på kyssing som det vi gutter gjør. Husker ikke hvilken studie/forskning som viste dette, men om du som gutt ikke kysser heelt perfekt, så er utrolig nok det med på å ødelegge mye av kyssingen.

 

Jøss, det ante jeg ikke. Faktisk trodde jeg det var omvendt, av en eller annen grunn, men i mitt forhold stemmer det jo veldig bra, egentlig.

 

Det kan dog være fordi han er den første jeg noensinne har kysset, og det er jo begrenset hvor god man kan bli på noen måneder. :p

Lenke til kommentar

Om dette er noe hun bare har gjort i løpet av ett par dager, har du vurdert alternativet der du er sammen med ett skikkelig kvinnfolk? Noe er galt, men i stedet for å si det, så vil hun gjerne at du skal oppdage det på egenhånd og spørre? Jeg vet i alle fall at jeg har blitt 'fersket' i å ikke være i noenlunde ordentlig humør ett par ganger pga at jeg gjerne lar øynene drive avgårde og er fjern under kyss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...