Gå til innhold

[løst]dotten hva svarer han aldri svar dotten svar dotten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei hvem har skjønt at ingen får svar i fra dotten jeg har sendt meldinger tusenvis av ganger og ikke fåt en tilbakemelding jeg blir snart lei av diskusjon og dotten han svarer jo aldri på viktige spørsmål

 

Viktige spørsmål? :hmm:

 

Som hva da?

"Synes du tråden mine er morsome?"

Eller "Hvorfor er du overalt!?"

 

Hvis det er sånne spørsmål forstår jeg godt hvorfor han ikke svarer.

Lenke til kommentar
hei hvem har skjønt at ingen får svar i fra dotten jeg har sendt meldinger tusenvis av ganger og ikke fåt en tilbakemelding jeg blir snart lei av diskusjon og dotten han svarer jo aldri på viktige spørsmål

 

Viktige spørsmål? :hmm:

 

Som hva da?

"Synes du tråden mine er morsome?"

Eller "Hvorfor er du overalt!?"

 

Hvis det er sånne spørsmål forstår jeg godt hvorfor han ikke svarer.

nei for jeg har d******** b******* har på forumet

Endret av fsx
Lenke til kommentar
hei hvem har skjønt at ingen får svar i fra dotten jeg har sendt meldinger tusenvis av ganger og ikke fåt en tilbakemelding jeg blir snart lei av diskusjon og dotten han svarer jo aldri på viktige spørsmål

 

Hvordan har du formulert deg da? Ikke sikkert vedkommede føler han har lyst til å svare hvis du er svært uhøflig feks..

Lenke til kommentar
hei hvem har skjønt at ingen får svar i fra dotten jeg har sendt meldinger tusenvis av ganger og ikke fåt en tilbakemelding jeg blir snart lei av diskusjon og dotten han svarer jo aldri på viktige spørsmål

 

Hvordan har du formulert deg da? Ikke sikkert vedkommede føler han har lyst til å svare hvis du er svært uhøflig feks..

nei da jeg svarer hygelig og det har jeg gjort

Endret av fsx
Lenke til kommentar
hei hvem har skjønt at ingen får svar i fra dotten jeg har sendt meldinger tusenvis av ganger og ikke fåt en tilbakemelding jeg blir snart lei av diskusjon og dotten han svarer jo aldri på viktige spørsmål

Viktige spørsmål? :hmm:

 

Som hva da?

"Synes du tråden mine er morsome?"

Eller "Hvorfor er du overalt!?"

 

Hvis det er sånne spørsmål forstår jeg godt hvorfor han ikke svarer.

nei for jeg har d******** b******* har på forumet

 

Så det er ikke viktige spørsmål? :ohmy:

 

Og du har HVA, her på forumet?

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar
hei hvem har skjønt at ingen får svar i fra dotten jeg har sendt meldinger tusenvis av ganger og ikke fåt en tilbakemelding jeg blir snart lei av diskusjon og dotten han svarer jo aldri på viktige spørsmål

Viktige spørsmål? :hmm:

 

Som hva da?

"Synes du tråden mine er morsome?"

Eller "Hvorfor er du overalt!?"

 

Hvis det er sånne spørsmål forstår jeg godt hvorfor han ikke svarer.

nei for jeg har d******** b******* har på forumet

 

Så det er ikke viktige spørsmål? :ohmy:

 

Og du har HVA, her på forumet?

har alerede sakt det til dotten og patric dere vil bare si "Å SE SOM HAN TROLLER HELE FORUMET"

 

så jeg holder stilt til enkelte brukere som trur jeg troller hele forumet jeg må jo lage meg tusenvis av brukere for og bli kvit dene trollingen dere trur

Lenke til kommentar
Korleis sender du beskjedene PM eller epost?

 

Om det er generelle spørsmål så er det mykje som står her:

http://wiki.diskusjon.no/index.php/Hovedside

PM og epost

 

Så vidt jeg kan se så gjør du jo det med vilje. I mine øyne ser det jo ut som om du VIL skape en reaksjon hos brukerne.

jeg troller ikke og jeg må jo lage brukere hele tiden snart så må jeg jo lage endå flere brukere når dere mober meg på noen tråder

Lenke til kommentar
Då er det interessante kor mange har du sendt og over kor langt tidspunkt?

 

Det er noko som heiter behandlingstid, dotten er ikkje ei maskin som sitter å behandler alt forløpande.

 

er det over 10 meldinger og tidsperioden er under 1 veke så er det fort gjort at dette blir sett på som spam.

ja når du sier det så er det mange meldinger men tidspungtene husker jeg ikke

Lenke til kommentar
har alerede sakt det til dotten og patric dere vil bare si "Å SE SOM HAN TROLLER HELE FORUMET"

 

så jeg holder stilt til enkelte brukere som trur jeg troller hele forumet jeg må jo lage meg tusenvis av brukere for og bli kvit dene trollingen dere trur

Mente det mere sånn?:

 

Har allerede sagt det til dotten og patric at dere vil bare si: "Å SE SOM HAN TROLLER HELE FORUMET!"

 

Så jeg holder stilt til enkelte brukere, som tror at jeg troller hele forumet. Jeg må jo lage meg tusenvis av brukere for og bli kvitt denne trollingen dere tror jeg driver med.

 

Problemet blir at folk skjenner deg igjen på måten du formulerer deg på, skrivefeilene dine, og de litt rare spørsmålene du kommer med.

Så det beste hadde vært å lage en ny bruker igjen, bruke word til å sjekke skrivefeil eller kanskje be noen du skjenner ordne opp i svarene og spørsmålene du skriver.

Endret av Zoro-Sama
Lenke til kommentar
har alerede sakt det til dotten og patric dere vil bare si "Å SE SOM HAN TROLLER HELE FORUMET"

 

så jeg holder stilt til enkelte brukere som trur jeg troller hele forumet jeg må jo lage meg tusenvis av brukere for og bli kvit dene trollingen dere trur

Mente det mere sånn?:

 

Har allerede sagt det til dotten og patric at dere vil bare si: "Å SE SOM HAN TROLLER HELE FORUMET!"

 

Så jeg holder stilt til enkelte brukere, som tror at jeg troller hele forumet. Jeg må jo lage meg tusenvis av brukere for og bli kvitt denne trollingen dere tror jeg driver med.

 

Problemet blir at folk skjenner deg igjen på måten du formulerer deg på, skrivefeilene dine, og de litt rare spørsmålene du kommer med.

Så det beste hadde vært å lage en ny bruker igjen, bruke word til å sjekke skrivefeil eller kanskje be noen du skjenner ordne opp i svarene og spørsmålene du skriver.

jamen dene brukeren kan jeg beholde så kan jeg bruke stavekontrol

Lenke til kommentar
jamen dene brukeren kan jeg beholde så kan jeg bruke stavekontrol

 

Jeg blir utrolig forvirret av det du skriver, må skrive dine innlegg på nytt for å forstå.

 

Ja, men denne brukeren kan jeg beholde, også kan jeg bruke stavekontroll i tillegg

Hvis du da skriver skikkelig, sånn at brukerne forstår, vil du nok få mere respekt og seriøse svar.

Lenke til kommentar
jamen dene brukeren kan jeg beholde så kan jeg bruke stavekontrol

 

Jeg blir utrolig forvirret av det du skriver, må skrive dine innlegg på nytt for å forstå.

 

Ja, men denne brukeren kan jeg beholde, også kan jeg bruke stavekontroll i tillegg

Hvis du da skriver skikkelig, sånn at brukerne forstår, vil du nok få mere respekt og seriøse svar.

ok

Endret av fsx
Lenke til kommentar

Seriøse forumhenvendelser vil bli besvart de, bare til å sende pm. Men spam, ønske om hjelp til leksene, ønske om at jeg kommer til skolen for å være livvakt og annet tull er ting som havner ut i intetheten og blir ikke enset mange nanosekunder.

 

I dette tilfellet er det ikke mottatt noe som hverken er forståelig eller seriøst, men send gjerne henvendelse om man har noe forumrelevant på hjertet. Ellers har vel denne tråden utspilt sin rolle :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...