Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sexpartnere passer seg?


Gjest LittleWoman

Anbefalte innlegg

Gjest LittleWoman

Hvor mange sexpartnere kunne du tenkt deg at kjæresten din skal ha hatt? Vil du hun skal være jofru eller ligget med alle på skolen?

 

Helst oppgi hvor gamle dere er og hvor mange sexparnere dere selv har hatt (kanksje det er en sammenhegn?)

 

Selv er jeg en jente på 20 år som har ligget med fire menn. Jeg ønsker at min potensielle kjæreste skal ha ligget med mellom 1 og 10 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ei jente på 20, og jeg har hatt 7 partnere. Dette blir i gjennomsnitt 1,1 partnere i året :)

 

Det spiller liten rolle for meg hvor mange jenter kjæresten min har ligget med, men jeg har på mine tidligere partnere merket at erfaring ikke er en dårlig ting ;)

 

Min nåværende partner, som har 3 andre jenter bak seg, er betydelig mye bedre mellom laknene enn min eks-kjæreste, som var jomfru når jeg og han møttes.

 

Men så klart, jeg ønsker ikke at han skal ha ligget rundt som en annen tulling. 1-10 er vel greit :)

Lenke til kommentar

Syns det beste er hvis dama ikke har hat så mange sexpartnere...

Liker bare ikke tanken på det :p

Om personen er god i senga har jo ikke noe med om man har mye eller lite sex, første gang jeg hadde sex så trodde ikke dama på meg når jeg sa at jeg var jomfru, så det kan fort gå den andre veien også.

Endret av myrdan
Lenke til kommentar

Er selv i starten av 20-årene. Å gå inn i et forhold med en jente på min alder som allerede har hatt 7-10 sexpartnere eller mer, er helt uaktuelt. Det taler for at hun har egenskaper jeg ikke er ute etter i en jente jeg kan se meg selv i et sunt forhold med. Det er ikke realistisk å tro at denne jenta har hatt 6-7 kjærester i sin unge alder, noen videre kommentar er vel overflødig.

 

Om hun har hatt en 2-3 forhold, og vi legger til en margin, vil jeg sette grensen på 3-4, om jenta er i starten av tyveårene. Det er max. Ideelt sett kan hun gjerne ha hatt 1-2 forhold, hvor hun har hatt et aktivt og godt sexliv. Jeg er ikke ute etter en uerfaren jente, men en med prinsipper og moral.

 

Nå snakker jeg selvfølgelig generelt sett. Unntak kan forekomme.

Lenke til kommentar

Ser helst at kjæresten har hatt så få som mulig.

Det er ikke fordi jeg er sjalu eller noe sånt.

 

Hvis hun har hatt for mange blir jeg bare en del av statistikken.

Hvorfor skal hun beholde meg når hun har hatt f.eks 10 andre?

 

Vel. 1-2 er greit. Så er det også fint om kjæresten ikke er ute etter sex.

Det vil si, at hun ikke bygger forholdet på det.

 

Så hvis jeg ble sammen med ei som hadde hatt 10 sexpartnere så hadde jeg jo skjønt at det ble et sexforhold. Det er ikke noe jeg klarer å forholde meg til, ettersom sex blir en viktig ting. Jeg liker når det er en god, casual og morsom ting.

 

Jeg synes jeg er heldig som har funnet ei som har nesten alle kvaliteter som jeg liker.

Jeg var aldri interessert i å høre hvor mange hun hadde hatt heller, så innerst inne hadde jeg kanskje ikke brydd meg om det var et stort antall likevel.

 

Jeg er 18 og har ikke hatt noe tidligere forhold før jeg møtte henne.

Var rundt 16 da vi ble sammen.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

At folk bryr seg så mye om tall!

Hadde ikke brydd meg døyten om dama hadde hatt 300 tidligere partnere, jeg synes faktisk det er attraktivt!

 

Altså: Ei jente med mange partnere har betydelig mer erfaring i senga enn andre med mindre, det er selvsagt, som sagt over øvelse gjør mester. Ikke betyr det bare at hun har erfaring i senga, men hun har erfaring i senga med forskjellige menn! For vi liker ting forskjellig alle mann, og da er det sjangs for at hun er mye mer åpen ang. sex, og finner mye lettere frem til hva du egentlig liker i senga, og hvordan du liker det.

 

En annen ting det betyr er at du har akkurat skaffet deg en jævlig ettertraktet dame, og det er jo bare et pluss. Hun har mest sannsynlig også en god sosial intelligens.

 

At folk er så hengt opp i ting er helt utrolig. "Ånei, hu jenta det har mange partnere, hu liker å ha det digg(sex er digg, sant?) ALT for mye! Hun vil ikke jeg ha noe med å gjøre(!!!)"

 

 

Og det er ikke nødvendig at en person er en steriotype som f.eks. blondt hår, masse sminke, kler seg utfordrene etc. har masse partnere.

Det kan være hu søte dama bak disken på kafèen som gir et fint og søtt inntrykk, like mye som det kan være alle andre. Hvem sier at antall sexpartnere MÅ ha konsekvenser på utseende og åssen man er kledd?

Lenke til kommentar

18 år, snart 19, og kun hatt én partner. Fungerte best slik, da vi holdt sammen en stund også. :)

 

Når det gjelder antall partnere en jente kan ha hatt, for at dette skal kunne være "attraktivt", så er det bedre desto lavere antallet er. Samtidig så er det mer attraktivt desto mer kunnskap og viten (for å unngå å bruke ordet erfaring) jenten har, og da blir det naturligvis en balanse mellom disse to. :)

Lenke til kommentar
At folk bryr seg så mye om tall!

Hadde ikke brydd meg døyten om dama hadde hatt 300 tidligere partnere, jeg synes faktisk det er attraktivt!

 

Altså: Ei jente med mange partnere har betydelig mer erfaring i senga enn andre med mindre, det er selvsagt, som sagt over øvelse gjør mester. Ikke betyr det bare at hun har erfaring i senga, men hun har erfaring i senga med forskjellige menn! For vi liker ting forskjellig alle mann, og da er det sjangs for at hun er mye mer åpen ang. sex, og finner mye lettere frem til hva du egentlig liker i senga, og hvordan du liker det.

 

En annen ting det betyr er at du har akkurat skaffet deg en jævlig ettertraktet dame, og det er jo bare et pluss. Hun har mest sannsynlig også en god sosial intelligens.

 

At folk er så hengt opp i ting er helt utrolig. "Ånei, hu jenta det har mange partnere, hu liker å ha det digg(sex er digg, sant?) ALT for mye! Hun vil ikke jeg ha noe med å gjøre(!!!)"

 

 

Og det er ikke nødvendig at en person er en steriotype som f.eks. blondt hår, masse sminke, kler seg utfordrene etc. har masse partnere.

Det kan være hu søte dama bak disken på kafèen som gir et fint og søtt inntrykk, like mye som det kan være alle andre. Hvem sier at antall sexpartnere MÅ ha konsekvenser på utseende og åssen man er kledd?

 

En driven prostituert innehaver alle egenskapene du søker.

Lenke til kommentar
At folk bryr seg så mye om tall!

Hadde ikke brydd meg døyten om dama hadde hatt 300 tidligere partnere, jeg synes faktisk det er attraktivt!

 

Altså: Ei jente med mange partnere har betydelig mer erfaring i senga enn andre med mindre, det er selvsagt, som sagt over øvelse gjør mester. Ikke betyr det bare at hun har erfaring i senga, men hun har erfaring i senga med forskjellige menn! For vi liker ting forskjellig alle mann, og da er det sjangs for at hun er mye mer åpen ang. sex, og finner mye lettere frem til hva du egentlig liker i senga, og hvordan du liker det.

 

En annen ting det betyr er at du har akkurat skaffet deg en jævlig ettertraktet dame, og det er jo bare et pluss. Hun har mest sannsynlig også en god sosial intelligens.

 

At folk er så hengt opp i ting er helt utrolig. "Ånei, hu jenta det har mange partnere, hu liker å ha det digg(sex er digg, sant?) ALT for mye! Hun vil ikke jeg ha noe med å gjøre(!!!)"

 

 

Og det er ikke nødvendig at en person er en steriotype som f.eks. blondt hår, masse sminke, kler seg utfordrene etc. har masse partnere.

Det kan være hu søte dama bak disken på kafèen som gir et fint og søtt inntrykk, like mye som det kan være alle andre. Hvem sier at antall sexpartnere MÅ ha konsekvenser på utseende og åssen man er kledd?

 

En driven prostituert innehaver alle egenskapene du søker.

 

Takk for et godt saklig svar.

Dessverre så avskriver det å være prostituert seg ifra listen min over personer jeg vil ha sex med.

Lenke til kommentar
At folk bryr seg så mye om tall!

Hadde ikke brydd meg døyten om dama hadde hatt 300 tidligere partnere, jeg synes faktisk det er attraktivt!

 

Altså: Ei jente med mange partnere har betydelig mer erfaring i senga enn andre med mindre, det er selvsagt, som sagt over øvelse gjør mester. Ikke betyr det bare at hun har erfaring i senga, men hun har erfaring i senga med forskjellige menn! For vi liker ting forskjellig alle mann, og da er det sjangs for at hun er mye mer åpen ang. sex, og finner mye lettere frem til hva du egentlig liker i senga, og hvordan du liker det.

 

En annen ting det betyr er at du har akkurat skaffet deg en jævlig ettertraktet dame, og det er jo bare et pluss. Hun har mest sannsynlig også en god sosial intelligens.

 

At folk er så hengt opp i ting er helt utrolig. "Ånei, hu jenta det har mange partnere, hu liker å ha det digg(sex er digg, sant?) ALT for mye! Hun vil ikke jeg ha noe med å gjøre(!!!)"

 

 

Og det er ikke nødvendig at en person er en steriotype som f.eks. blondt hår, masse sminke, kler seg utfordrene etc. har masse partnere.

Det kan være hu søte dama bak disken på kafèen som gir et fint og søtt inntrykk, like mye som det kan være alle andre. Hvem sier at antall sexpartnere MÅ ha konsekvenser på utseende og åssen man er kledd?

 

En driven prostituert innehaver alle egenskapene du søker.

 

Takk for et godt saklig svar.

Dessverre så avskriver det å være prostituert seg ifra listen min over personer jeg vil ha sex med.

 

De oppfyller hvertall de statistiske kravene... Det samme gjør løstøser ;) Man trenger forøvrig ikke å være hverken ettertraktet, inneha høy sosial intelligens eller være pen for å ha ligget med mange hvis man er jente.

 

En mann derimot... ja han er en legende hvis han får til det samme.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...