Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

frustrert! trenger noen å snakke med, jente jeg liker oppfører seg ganske merkelig


Anbefalte innlegg

Vet ikke hva det er, men har fått invitert ut en jente jeg liker for første gang nå, og vi hadde det så koselig sammen! hun sa at nå skal hun bli med meg hver gang jeg spurte henne om å bli med på ting. Å det var for meg veeldig positivt å høre! hun sa hun hadde det så koselig.

 

Det jeg har problemer med å forstå da, og som jeg blir virkelig såret av er å gå rundt å tenke på henne hele tiden, men nå som jeg har vært med henne. Jeg fulgte henne hjem etterpå, jeg hadde så lyst å kysse henne! å for meg virket det som om hun følte det samme, men det endte opp med en stoor god klem og et slengkyss ifra henne og et i tilbake istedenfor. Har ikke hatt det så koselig sammen med noen andre i hele mitt liv, å det der må jeg se på som den beste dagen i mitt liv også. Da hun gikk inn døren etter vi hadde sagt farvel, så var det like før jeg ringte på igjen for å få henne ut bare for å kysse henne, men det gjorde jeg ikke da.

 

Finnes jo flere forhold der man bare blir kjærester for å bli kjærester, har jo sett flere folk som har blitt det, og er vel egentlig bare sånne forhold jeg har hatt før. Helt til je nå har skjønt at det er jo bare idiotisk, og nå har jeg følt hva virkelige følelser er for noe. så dette er ikke noe forhold hvor jeg bare går inn i et forhold på gøy, men har aldri hatt noe så seriøst før liksom, har aldri hatt slike følelser. Derfor er det også mer komplisert for meg, siden vi har jo kjempekoslig sammen, men vet alikevell ikke hva hun føler. Hun ligger hodet sitt ned på skulderen min, hun klemmer meg alltid om vi er alene sammen og av og til visst jeg tar intiativ til det selv at jeg har lyst på en klem.

Å ja vi ler sammen og har det virkelig gøy, jeg elsker ALT ved henne.

 

Okei nå skal jeg skrive spørsmålet jeg har. Det med at vi har det så gøy sammen, vi har jo det a og til på skolen også, men der har hun en venninne, og når de er sammen virker hun så annerledes på en måte. virker mer overlegen, ikke akkurat overlegen, men isåfall litt, men hun er mer fraværende fra meg da enn når hun er med meg alene.. å jeg kan ikke skjønne det, jeg har liksom lyst å være med henne hele tiden.

 

Hva tror dere grunnen til at hun er slik på skolen kan være? er det venninnen som ikke liker meg eller noe? så da vil hun heller være mer med venninnen å late som om hun ikke liker meg?

 

Jeg har en venn jeg snakket med, hun sa at denne jenten hadde sagt til henne at hun ikke likte meg, men dette var før "daten" vår da. Det er bare det at jeg tror kanskje denne vennen min lyger, for hun er litt sånn.. uansett så ble jeg litt såret når hun sa det da, men kan liksom allikevel ikke skjønne det etter at vi hadde det så gøy sammen!

 

 

vil hun kanskje bare ha meg som venn istedenfor, så ikke jeg skal bli sur for vi ikke blir sammen, eller hva tror dere?

 

håper folk tar seg tid til å lese dette innlegget, for jeg trenger virkelig noen gode råd.

 

En annen ting er at når hun er med venninnen sin da hun er helt annerledes nesten, men har det gøy, så sitter de f.eks å ser på gutter på pcen, og sier: "han der er driitfin" mens jeg sitter rett forsiden av, er dette normalt? er vel kanskje normalt siden vi tross alt ikke er sammen, men hvordan takler jeg det egentlig, er litt sykt å høre på..

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen ting er at når hun er med venninnen sin da hun er helt annerledes nesten, men har det gøy, så sitter de f.eks å ser på gutter på pcen, og sier: "han der er driitfin" mens jeg sitter rett forsiden av, er dette normalt? er vel kanskje normalt siden vi tross alt ikke er sammen, men hvordan takler jeg det egentlig, er litt sykt å høre på..

 

Kjenner til den :!: De gjør det kun for å gjøre en annen dude "sjalu", selv om de kanskje syns han/hun er kjekk/fin. Virker som hun liker deg syns jeg :) Det med at hun er helt annerledes på skolen med veninnene har vel kanskje ikke noe med deg og gjøre, men rett og slett at hun simpelthen er med en annen? Kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar
En annen ting er at når hun er med venninnen sin da hun er helt annerledes nesten, men har det gøy, så sitter de f.eks å ser på gutter på pcen, og sier: "han der er driitfin" mens jeg sitter rett forsiden av, er dette normalt? er vel kanskje normalt siden vi tross alt ikke er sammen, men hvordan takler jeg det egentlig, er litt sykt å høre på..

 

Kjenner til den :!: De gjør det kun for å gjøre en annen dude "sjalu", selv om de kanskje syns han/hun er kjekk/fin. Virker som hun liker deg syns jeg :) Det med at hun er helt annerledes på skolen med veninnene har vel kanskje ikke noe med deg og gjøre, men rett og slett at hun simpelthen er med en annen? Kanskje? :hmm:

 

Ja det er bra det høres slik ut, å jo det er nok normalt at hun er slik siden hun er med en venninnen på skolen, men synes bare hun ikke gir meg like mye oppmerksomhet der som hun vanligvis gjør når jeg er alene med henne.. Å det er litt surt.. Jeg prøver å få kontakt med henne ganske ofte på skolen, men der virker hun,, ja vedig overlegen på en måte.. forresten om de fortsetter med det der å sitte å prøve å gjøre meg sjalu på en måte? hva bør jeg gjøre da? bare se dumt på henne og glise eller noe slikt? :p

 

Å noen tips til hva jeg kan gjøre når jeg får bedt henne med meg nå neste gang? skal kanskje være med henne nå denne helgen faktisk, så gleder meg på en måte, men er spent å se om hun er den personen igjen som hun var sist gang når jeg var med henne. Hun hadde liksom pyntet seg skikkelig opp og alt den dagen, å vi hadde det kjempekoselig som sagt, hun begynte til og med å ta bilde av meg når vi var på en resturante, tror dere hun hadde gjort det på skolen? meeh. hehe så det høres jo litt ut som hun er intressert gjør det ikke? bare føler det at hun kunne vært nesten den personen på skolen også, isåfall ikke helt annerledes som hun er nå.

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar
Litt på samme måte som at alle oppfører seg forskjellig etter hvor de er.

De fleste oppfører seg helt annerledes hos gode venner enn på jobb eller på treningsenter for eksempel.

 

Ja det er sant, det gjør jeg å det, men så annerledes som hun oppfører seg, det er litt for mye forandring synes jeg. Gret nok, om hun da ikke liker meg, bare for å ta et eksempel. så hadde jo hun ikke trengt å være så overlegen. hun snakker med meg på skolen, men ikke om alt som vi gjør når jeg er med henne på fritiden og ikke så mye snakker hun med meg da.. Hun kunne nå i det minste snakke med meg da, kan jo vær venner for det, men på skolen er hun veldig overlegen rett og slett.. Det kan ikke være det at hun er flau eller noe da? for det er veldig mange i klassen min som vet at jeg liker henne veldig godt, å så begynner de sånn tulleprat "naaw så søtt" liksom sånn, hehe :p å da blir til og med jeg litt flau til og med, hehe, isåfall om hun sitter rett forsiden av, men det er jo ikke sånn de gjør hver dag da, så hun kan jo ikke være så flau heller.

Lenke til kommentar
En annen ting er at når hun er med venninnen sin da hun er helt annerledes nesten, men har det gøy, så sitter de f.eks å ser på gutter på pcen, og sier: "han der er driitfin" mens jeg sitter rett forsiden av, er dette normalt? er vel kanskje normalt siden vi tross alt ikke er sammen, men hvordan takler jeg det egentlig, er litt sykt å høre på..

 

Kjenner til den :!: De gjør det kun for å gjøre en annen dude "sjalu", selv om de kanskje syns han/hun er kjekk/fin. Virker som hun liker deg syns jeg :) Det med at hun er helt annerledes på skolen med veninnene har vel kanskje ikke noe med deg og gjøre, men rett og slett at hun simpelthen er med en annen? Kanskje? :hmm:

Den der countres best ved å jatte med, og kome med synspunkter på kvifor du synes han er fin/ikkje er fin.

Lenke til kommentar
En annen ting er at når hun er med venninnen sin da hun er helt annerledes nesten, men har det gøy, så sitter de f.eks å ser på gutter på pcen, og sier: "han der er driitfin" mens jeg sitter rett forsiden av, er dette normalt? er vel kanskje normalt siden vi tross alt ikke er sammen, men hvordan takler jeg det egentlig, er litt sykt å høre på..

 

Kjenner til den :!: De gjør det kun for å gjøre en annen dude "sjalu", selv om de kanskje syns han/hun er kjekk/fin. Virker som hun liker deg syns jeg :) Det med at hun er helt annerledes på skolen med veninnene har vel kanskje ikke noe med deg og gjøre, men rett og slett at hun simpelthen er med en annen? Kanskje? :hmm:

Den der countres best ved å jatte med, og kome med synspunkter på kvifor du synes han er fin/ikkje er fin.

 

Ja skulle akkurat til å skrive det :)SPILL MED! :thumbup:

Du nevnte ikke at dere hadde vært på resturant i førsteposten og det der og utifra det kan jeg garantere deg at hun liker deg :) Bare det faktum at hun ble med deg alene på en litt sånn typisk date beviser jo alt.

Jeg hadde i alle fall ikke giddet å dra ut med BARE en veninne som jeg ikke hadde noen følelser for.

Lenke til kommentar
En annen ting er at når hun er med venninnen sin da hun er helt annerledes nesten, men har det gøy, så sitter de f.eks å ser på gutter på pcen, og sier: "han der er driitfin" mens jeg sitter rett forsiden av, er dette normalt? er vel kanskje normalt siden vi tross alt ikke er sammen, men hvordan takler jeg det egentlig, er litt sykt å høre på..

 

Kjenner til den :!: De gjør det kun for å gjøre en annen dude "sjalu", selv om de kanskje syns han/hun er kjekk/fin. Virker som hun liker deg syns jeg :) Det med at hun er helt annerledes på skolen med veninnene har vel kanskje ikke noe med deg og gjøre, men rett og slett at hun simpelthen er med en annen? Kanskje? :hmm:

Den der countres best ved å jatte med, og kome med synspunkter på kvifor du synes han er fin/ikkje er fin.

 

Ja skulle akkurat til å skrive det :)SPILL MED! :thumbup:

Du nevnte ikke at dere hadde vært på resturant i førsteposten og det der og utifra det kan jeg garantere deg at hun liker deg :) Bare det faktum at hun ble med deg alene på en litt sånn typisk date beviser jo alt.

Jeg hadde i alle fall ikke giddet å dra ut med BARE en veninne som jeg ikke hadde noen følelser for.

 

jeg er jo kjempestolt av å bare få ha med hun å gjøre, men ja det er godt høre at du sier at du kan garantere det. Å med de følelsene som kom fra begge to når jeg skulle si hade til henne, det var virkelig noe nytt for meg, men allikevel en deilig følelse. ikke det å si hade liksom, men virket som om begge ikke ville dra ifra hverandre, men bare stå der å kysse, men det skjedde ikke da, da synes jeg at jeg hadde gått litt for fort frem hadde vi gjort det.

Tenkte litt på å si til henne der og da "Jeg har så lyst å kysse deg, kan jeg få kysse deg?" eller en enda bedre replikk isåfall, men vet ikke om dette ville vært dumt kanskje?

 

En annen ting jeg ikke liker er at når hun den dagen var med meg, så var det veldig mye sånn klemming, eller mye touching på hverandre, hun lente hodet sitt ned på skulderen min når vi satt på bussen sammen. Å var veldig sånn at vi måtte ta på hverandre nesten, så det er jo veldig positivt, men så kommer det til skolen da, om jeg prøver å ta på henne der, så blir hun litt sånn at hun trekker seg litt unna på en måte istedenfor å gjøre det samme tilbake som hun gjør alene med meg. så jeg regner med at dere kan skjønner at jeg blir litt frustrert på mange måter gjør dere ikke?

Lenke til kommentar
jeg er jo kjempestolt av å bare få ha med hun å gjøre, men ja det er godt høre at du sier at du kan garantere det. Å med de følelsene som kom fra begge to når jeg skulle si hade til henne, det var virkelig noe nytt for meg, men allikevel en deilig følelse. ikke det å si hade liksom, men virket som om begge ikke ville dra ifra hverandre, men bare stå der å kysse, men det skjedde ikke da, da synes jeg at jeg hadde gått litt for fort frem hadde vi gjort det.

Tenkte litt på å si til henne der og da "Jeg har så lyst å kysse deg, kan jeg få kysse deg?" eller en enda bedre replikk isåfall, men vet ikke om dette ville vært dumt kanskje?

 

En annen ting jeg ikke liker er at når hun den dagen var med meg, så var det veldig mye sånn klemming, eller mye touching på hverandre, hun lente hodet sitt ned på skulderen min når vi satt på bussen sammen. Å var veldig sånn at vi måtte ta på hverandre nesten, så det er jo veldig positivt, men så kommer det til skolen da, om jeg prøver å ta på henne der, så blir hun litt sånn at hun trekker seg litt unna på en måte istedenfor å gjøre det samme tilbake som hun gjør alene med meg. så jeg regner med at dere kan skjønner at jeg blir litt frustrert på mange måter gjør dere ikke?

 

Ja er faen ikke rart du bli usikker vettu...dobbeltmoral liksom. Jeg syns det høres ut som om hun er redd for å gå for fort frem og kanskje ikke helt vi vise følelsene sine for deg "in public"? Men en ting skal du vite. Enkelte kvinnfolk er rett og slett HORER i denne verdene. Disse merkelige vesenene blir avlet opp og begynner allerede fra tenårene i sitt arbeid. Om denne jenta er sånn, ikke ofre henne en jævla følelse! :realmad: Da er hun langt i fra verdt det.. :nei:

Lenke til kommentar
jeg er jo kjempestolt av å bare få ha med hun å gjøre, men ja det er godt høre at du sier at du kan garantere det. Å med de følelsene som kom fra begge to når jeg skulle si hade til henne, det var virkelig noe nytt for meg, men allikevel en deilig følelse. ikke det å si hade liksom, men virket som om begge ikke ville dra ifra hverandre, men bare stå der å kysse, men det skjedde ikke da, da synes jeg at jeg hadde gått litt for fort frem hadde vi gjort det.

Tenkte litt på å si til henne der og da "Jeg har så lyst å kysse deg, kan jeg få kysse deg?" eller en enda bedre replikk isåfall, men vet ikke om dette ville vært dumt kanskje?

 

En annen ting jeg ikke liker er at når hun den dagen var med meg, så var det veldig mye sånn klemming, eller mye touching på hverandre, hun lente hodet sitt ned på skulderen min når vi satt på bussen sammen. Å var veldig sånn at vi måtte ta på hverandre nesten, så det er jo veldig positivt, men så kommer det til skolen da, om jeg prøver å ta på henne der, så blir hun litt sånn at hun trekker seg litt unna på en måte istedenfor å gjøre det samme tilbake som hun gjør alene med meg. så jeg regner med at dere kan skjønner at jeg blir litt frustrert på mange måter gjør dere ikke?

 

Ja er faen ikke rart du bli usikker vettu...dobbeltmoral liksom. Jeg syns det høres ut som om hun er redd for å gå for fort frem og kanskje ikke helt vi vise følelsene sine for deg "in public"? Men en ting skal du vite. Enkelte kvinnfolk er rett og slett HORER i denne verdene. Disse merkelige vesenene blir avlet opp og begynner allerede fra tenårene i sitt arbeid. Om denne jenta er sånn, ikke ofre henne en jævla følelse! :realmad: Da er hun langt i fra verdt det.. :nei:

 

fikk et svar fra en venn at hun mente at hun jeg liker kanskje ikke liker å bli berørt sånn in public ja, med mange andre folk i nærheten, at hun kanskje er litt usikker på om hun liker meg eller ikke. Det kan jo godt hende, men hvorfor når vi er alene med hverandre da kan hun like å bli "touchet" en del visst dere skjønner, hvorfor det? vil hun kanskje finne mer ut av hva reaksjonene mine er tilbake og slikt når hun holder på sånn eller? er det en mulighet at det er det? eller er det bare at hun kanskje er litt flau for å "touche" på hverandre når det er så mange folk rundt kanskje?

Endret av bergenboy9
Lenke til kommentar

Vel jeg befinner meg i en veldig lik situasjon faktisk. Hun ringer meg hver dag, ofrer det meste for å være sammen med meg, selv gode venninner. Hun er også veldig touchy, leier hender, legger hode i fanget mitt, legger seg oppå meg, osv som normalt sett ikke venner gjør i min bok ihvertfall. Er noen ganger hun tar av helt og begynner å stryke meg oppunder t-skjorta men da pleier hun alltid å ha et lurt smil om munnen så vet liksom ikke helt hva som menes med det.

Hun er det riktignok i public også, men det er dager hun ikke gjør noe i det hele tatt, og det er dager hun er helt på meg. Hun kommenterer også gutter hun synes er kjekke osv, men jeg bare pjatter med somregel. Jeg har ekstremt vanskligheter med å tolke henne, så jeg har egentlig lagt hele greia dødt, men hun gir meg liksom forhåpninger eller hint hele tiden som får meg til å tenke at det kanskje fortsatt er en mulighet. Men vi har liksom en humoristisk måte å prate med hverandre på, blir mye tull og tøys, hun pleier å tulle med at vi kan ha sex osv når vi feks kjeder oss, men jeg pleier å tulle det bort, fordi jeg vet det ikke skjer uansett. Hun skal være litt kostbar når det kommer til sex. Er andre ting hun sier også, hun snakker om meg hele tiden omtrent når jeg ikke er til stede, og hun ringer meg hver eneste jævla dag og vil alltid finne på noe, har hun andre avtaler dropper hun dem somregel for min skyld.

Men før vi ble venner eller hva enn statusen våres var så var vi litt på g i starten og da ble jeg "dumpet" og jeg sa det ikke var noe vits å prøve på noe mer seinere så kanskje hun holder tilbake.

 

Kan hende du er heldigere enn meg thought, men ta steget videre før du ender opp som meg ihvertfall, bestfriends. Men hun høres ganske lik ut utifra hva du skriver som hun jeg holdt på meg, er hun flørtete av seg sånn generelt mot andre venner også? Altså hun her er desitert mest flørtete mot meg og skal alltid ha med meg på alt mulig, men alikevel vel så feier hun det alltid bort når andre spørr om vi er på g. Venner tror vi er sammen slik vi holder på men.. Og hun er ikke jenta som er redd for å vise hva hun føler heller, je skjer vel aldri noe..

Lenke til kommentar
Vel jeg befinner meg i en veldig lik situasjon faktisk. Hun ringer meg hver dag, ofrer det meste for å være sammen med meg, selv gode venninner. Hun er også veldig touchy, leier hender, legger hode i fanget mitt, legger seg oppå meg, osv som normalt sett ikke venner gjør i min bok ihvertfall. Er noen ganger hun tar av helt og begynner å stryke meg oppunder t-skjorta men da pleier hun alltid å ha et lurt smil om munnen så vet liksom ikke helt hva som menes med det.

Hun er det riktignok i public også, men det er dager hun ikke gjør noe i det hele tatt, og det er dager hun er helt på meg. Hun kommenterer også gutter hun synes er kjekke osv, men jeg bare pjatter med somregel. Jeg har ekstremt vanskligheter med å tolke henne, så jeg har egentlig lagt hele greia dødt, men hun gir meg liksom forhåpninger eller hint hele tiden som får meg til å tenke at det kanskje fortsatt er en mulighet. Men vi har liksom en humoristisk måte å prate med hverandre på, blir mye tull og tøys, hun pleier å tulle med at vi kan ha sex osv når vi feks kjeder oss, men jeg pleier å tulle det bort, fordi jeg vet det ikke skjer uansett. Hun skal være litt kostbar når det kommer til sex. Er andre ting hun sier også, hun snakker om meg hele tiden omtrent når jeg ikke er til stede, og hun ringer meg hver eneste jævla dag og vil alltid finne på noe, har hun andre avtaler dropper hun dem somregel for min skyld.

Men før vi ble venner eller hva enn statusen våres var så var vi litt på g i starten og da ble jeg "dumpet" og jeg sa det ikke var noe vits å prøve på noe mer seinere så kanskje hun holder tilbake.

 

Kan hende du er heldigere enn meg thought, men ta steget videre før du ender opp som meg ihvertfall, bestfriends. Men hun høres ganske lik ut utifra hva du skriver som hun jeg holdt på meg, er hun flørtete av seg sånn generelt mot andre venner også? Altså hun her er desitert mest flørtete mot meg og skal alltid ha med meg på alt mulig, men alikevel vel så feier hun det alltid bort når andre spørr om vi er på g. Venner tror vi er sammen slik vi holder på men.. Og hun er ikke jenta som er redd for å vise hva hun føler heller, je skjer vel aldri noe..

 

ja lik og lik, høres ut som hun du er med er veldig desperat etter deg isåfall :)

Hun jeg holder på med er jo flørtete av seg, men egentlig ikke sånn generelt med alle folk da. Det var litt sånn rart, for første gangene så var hun litt sånn avventende at hun ikke ville være med meg på ting, men denne gangen hadde jeg lyst å ha henne med da, men jeg spurte bare en gang, maste ikke, å så plutselig var det hun som ringte meg om hun kunne få være med, det var da jeg ble overrasket, for det hadde jeg ikke trodd. Å nå har hun sagt at hun skal bli med meg på alt videre som jeg har lyst å ha hun med på, så jeg håper virkelig hun mente det hun sa også da, men det får jeg nå se nå snart sikkert. Hun er litt sånn beskjeden når hun er med mange egentlig, å jeg ser nå virkelig ikke på henne som en hore som humber nevnte. hun er ikke sånn, men så klart dumper hun meg nå så blir jo jeg utrolig skuffet! for når jenter gir deg forhåpninger, og så skal de plutselig dumpe deg, da er de ekstremt dumme og det er jo ikke noe gøy.. får håpe det går den rette veien isåfall. jeg skal isåfall snakke med henne litt om hva hun føler og sånn nå neste gang jeg er med henne. Tror egentlig ikke jeg har snakket om følelser i det hele tatt med denne jenten, men tror hun er litt sånn redd for å snakke om sånt, så jeg må vel kanskje prøve å ta litt intiativ å spørre henne. isåfall vil jeg først se hvordan hun er når jeg er med henne neste gang.

Lenke til kommentar

FAEN GUTTA!

 

bergenboy9: KYSS HENNE SPORENSTREKS! Det er en ordre, soldat!

Tmz: gro et par og wall-slam jenta.

 

Ikke finn på å spør om du kan kysse henne, bergenboy9, bare gjør det. Og det kommer aldri, aldri, aldri til å oppstå et "åh, nå kan jeg kysse henne"-øyeblikk. Du skal kysse henne etter at hun klemmer deg når dere skal finne på noe i helga. Du skal begynne hele møtet deres med et kyss. På kjeften. Og ikke noe pussy-greier for å "teste" om det er "greit" - ikke fan. Kyss henne slik du gjør i drømmene dine.

 

Og du skal vertfall ikke snakke følelser med henne. Hører du? Hører du?!

 

På skolen må du passe deg. Hun tester deg hele tiden. Ikke vær en tøffel. Hver eneste gang du føler for å gjøre noe for å "være forsiktig slik at du ikke ødelegger noe" da skal la vær å gjøre det. Ikke la henne - eller noen andre for den saks skyld - trampe på deg på noen måte.

 

Tror du jeg tuller? Dette, min venn, er Sannheten.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ville snakket om følelser med jenta om jeg var usikker, kan fort drepe en eventuelt gnist da, snakker av erfaring.

 

Ikke fortsett slik du holder på nå, for det kommer 99% sikkert aldri til å skje noe mer enn at dere fortsetter som venner. Du må ta steget videre, helst så fort som mulig. Gjør det med selvsikkerhet og gjør det ordentlig, det er nå mitt tips ihvertfall. Du bør ihvertfall få inn et kyss, da finner du fort ut hvordan dere ligger ann.

 

Hun jenta jeg prater om høres ganske klar ut, men njæh jeg er litt mer skeptisk. Vi har begge "datet" andre i perioden vi har "holdt på", men ikke noe som utviklet seg til noe for noen av oss. Jeg er ikke like sikker som dere på at hun liker meg fordi hun har vært veldig på at vi er venner, når andre spørr så sier hun alltid at vi bare er venner, hun har også kommentert hvor kleint det kunne blitt hvis vi rotet i fylla feks. Med andre ord jeg er enten en veldig,veldig, veldig god venn, eller så liker hun meg kanskje litt. Uansett så kan jeg se for meg hvor katastrofalt fail et kyss kunne blitt om hun bare ser på meg som venn.

Lenke til kommentar

Tmz:

 

Hun tester deg. Drit i det og lev i din egen verden heller. Hvis du synes dama er naice og du er villig da skal du for svarte ikke la henne bestemme hva dere skal være eller ikke være.

 

Men hva er dette for noe?

Uansett så kan jeg se for meg hvor katastrofalt fail et kyss kunne blitt om hun bare ser på meg som venn.

For noe tull! Enten kysser hun tilbake og "oh-happy-day", eller så kysser hun ikke tilbake og du bryr deg jo selvfølgelig ikke? Det var jo ikke mer enn et kyss? Fortsett som før og - så sant du leder - da følger hun.

Lenke til kommentar

Bergenboy: At jenta ikke oppfører seg likt på skolen som når dere er sammen privat er nok ikke så rart. Dere er usikre på hverandre. Hatt én date? Neste steg for deg er å lage til en ny date. Hun har jo sagt at hun blir med på det. Så blir dere mer sikre på hverandre etterhvert. Når det gjelder skolen så burde du passe på at du ikke oppleves som for masete. Det kan hende hun ikke vil se deg hvert eneste friminutt selv om hun liker deg.

Lenke til kommentar
Tmz:

 

Hun tester deg. Drit i det og lev i din egen verden heller. Hvis du synes dama er naice og du er villig da skal du for svarte ikke la henne bestemme hva dere skal være eller ikke være.

 

Men hva er dette for noe?

Uansett så kan jeg se for meg hvor katastrofalt fail et kyss kunne blitt om hun bare ser på meg som venn.

For noe tull! Enten kysser hun tilbake og "oh-happy-day", eller så kysser hun ikke tilbake og du bryr deg jo selvfølgelig ikke? Det var jo ikke mer enn et kyss? Fortsett som før og - så sant du leder - da følger hun.

Denne personen vet hva han snakker om. Gjør noe før det er forseint :)

Lenke til kommentar

StianGH vet ikke hva han snakker om, vi har i alle fall forskjellig erfaring på den fronten. Men en ting har han rett i, kyss henne spontant. Ikke spør, det blir bare pinlig for begge. Du gjør det når du føler stemningen er der for det :)

Og det finnes bare to måter hun kan reagere på, enten avviser hun deg eller så fortsetter hun og hun vil ha deg ;)

Lenke til kommentar

Fikk vite at det er en kompis i klassen min som har det akkurat på samme måte med en jente han liker i klassen vår også. jeg trodde det var bare jeg, men så sa han det, og da ble jeg litt overrasket. så nå må jo nesten jeg og han prøve å holde litt i sammen å prøve å få napp fra disse jentene, hehe, men jeg skjønner. Jeg kan bare forsatt ikke tro at hun er sånn overlegen mot meg etter den kvelden vi hadde, det var rett før jeg kysset henne, men gjorde det ikke, for tenkte det ville bli å gå for fort frem. virket som om hun følte det på samme måte der og da, men at hun nå er så overlegen, kan bare ikke skjønne det :( det er skikkelig surt på den måten. uansett, om jeg nå får henne med meg på noe en dag, skader det å spørre om hun kan være litt mer humørsyk og litt mindre overlegen, å spørre på en grei måte liksom? eller vil dette ødelegge noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...