Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

frustrert! trenger noen å snakke med, jente jeg liker oppfører seg ganske merkelig


Anbefalte innlegg

Fikk vite at det er en kompis i klassen min som har det akkurat på samme måte med en jente han liker i klassen vår også. jeg trodde det var bare jeg, men så sa han det, og da ble jeg litt overrasket. så nå må jo nesten jeg og han prøve å holde litt i sammen å prøve å få napp fra disse jentene, hehe, men jeg skjønner. Jeg kan bare forsatt ikke tro at hun er sånn overlegen mot meg etter den kvelden vi hadde, det var rett før jeg kysset henne, men gjorde det ikke, for tenkte det ville bli å gå for fort frem. virket som om hun følte det på samme måte der og da, men at hun nå er så overlegen, kan bare ikke skjønne det :( det er skikkelig surt på den måten. uansett, om jeg nå får henne med meg på noe en dag, skader det å spørre om hun kan være litt mer humørsyk og litt mindre overlegen, å spørre på en grei måte liksom? eller vil dette ødelegge noe?

 

Ja, bare drit i å spørre henne. Du kan risikere å fucket det helt opp. Kanskje hun da tror at du bare ser på henne som en venn når du ikke "ignorerer" hennes dårlige sider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...