Gå til innhold

Hva ville du ha gjort hvis 3 verdenskrig brøt ut og Norge var i involvert.

-Léon-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd å latt være å dø, men allikevel prøvd å gjort noe fornuftig for landet vårt?

Vi skal da alle dø en dag! I'd rather die as a man than live as a coward :D

selv om jeg sikkert hadde pissa på meg om noen hadde prøvd å ta livet mitt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde fienden okkupert Norge og hatt en base her, så hadde jeg kledd av meg alle klærne og løpt naken inn til basen deres, og skreket som en villmann.

En fin død.

Skrevet
Hadde fienden okkupert Norge og hatt en base her, så hadde jeg kledd av meg alle klærne og løpt naken inn til basen deres, og skreket som en villmann.

En fin død.

Skal jeg samle alle venna mine åsså stormer vi basen naken istedet?

Skrevet

Sett at vi ble okkupert igjen:

Levd livet som vanlig, og prøvd å finne ut av hvor det ville vært gunstigst å flykte. I mellomtiden ville jeg ha prøvd å gjøre livet surt for en eventuell okkupasjonsmakt; bæsje i rasjonene deres, naske stuff fra de også videre. Generelt sett være en skikkelig dritt. Så ville jeg jo klart prøve å sikre meg, slik at jeg kunne slå meg opp som den første næringen av ditt eller datt når okkupasjonen forhåpentligvis var ferdig.

• 1 måned senere...
Gjest Slettet+13412342564
Skrevet (endret)

Hadde jeg ikke blitt kalt inn til, hadde jeg muligens vervet meg og kjempet for fedrelandet. Hadde det derimot vært spørsmål om å sende meg et annet sted for å kjempe for noen andre hadde jeg blitt hjemme og hamstret mat og skaffet tilgang til mat + fått tak i et våpen og noe ammo til selvforsvar. Ville heller ha blitt skutt i hjemmet enn å bli tatt til fange.

Endret av Slettet+13412342564
Skrevet

Først og fremst så ville jeg nok røyket inne, da det står i leiekontrakten at det ikke er lov. Ellers så hadde jeg nok dratt ut i skauen eller opp på hytta som ligger i Tinn. Eller kanskje Femundstraktene.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg ville utnyttet det til min fordel økonomisk. Rikets sikkerhet ville vært ekstremt redusert, og nærmest ikke-eksisterende rundt meg, hvis jeg våknet opp til store skuddvekslinger og bomberegn. Den største utfordringen ville nok vært å finne en bank/butikk som ikke allerede var robbet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...