Gå til innhold

Kallenavn på Xbox Live?


tobben98

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der må du nok slite med selv, få uniqe navn nå om dagen er insane vanskelig om du ikke er litt kreative. Legge på noen tall og prøvel litt forskjellig før du får accpeted. Et hint er å lage Live kontoen på PC'en din rett og slett pga slippe å gjøre dette på konsollen.

Endret av Jeracan
Lenke til kommentar

Jeg selv kalte meg FearlessFrodo for noen år siden når jeg registrerte meg. Dette fant jeg på etter 2 sekunder, og derfor RIMELIG corny navn! :p Jeg tenkte "dette bare bytter jeg senere". Men etterhvert som jeg spilte fikk jeg mer og mer gamer-points, savegames osv. på profilen min, og dermed kunne jeg ikke lage ny profil! Og når jeg skulle bytte navn så jeg at dette kostet 800 microsoft points! :(

 

Poenget mitt med denne historien er; tenk det GODT om før du kommer opp med det endelige navnet. Jeg betaler gjerne 800 points for å bytte nå, men nå som det har gått lang tid, er alle de gode navnene tatt. :S

Lenke til kommentar

Jeg selv heter JonasBros4evEr, så klart helt ironi, men det skjønner ikke alle dumme amrikanske mennesker så jeg får som oftest dagelig 10 mails på xbox live om hvor homo eller hvor gay navnet / jeg er :)

men tar det med et smil når jeg banker vettet ut av dem i MW2 og MW!

hvor corny er det ikke for dem og se at de har nettopp blitt drept av "JonasBros4evEr"?

Lenke til kommentar

Ble drepdt en gang av en med nickname "A soft pillow" i xboxen sin barndom når jeg spillte Perfect Dark Zero.

 

Teksten viste klart å tydelig: "you were killed by A soft pillow".

 

En ide kam være å ha et norskt ord som navn for å lettere bli gjennkjent av nordmenn. Ostehøvel, kaviartube, synål, elefantpenis.

 

Etc. Sky is the limit. Har en på vennelista som kaller seg ronk en skunk, og en annen som kaller seg brekkjern, og en tredje som kaller seg helvete heller.

 

Synes det er bra navn. Selv kaller jeg mer NorwegianGrizly som var fett for 4 år siden, men ikke like fett i dag :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...