Gå til innhold

[Nedlagt]

Anbefalte innlegg

Uke 6

Dag 1:

2 x 5 Knebøy 60 kg

1 x 5 og 1x8 på Benk 60 kg

2 x 6 Roing: 60 kg

1 x 5 på 40 og 6x38 Skulderpress

10 - 3 - 3 Pullups

+ litt mage på ball.

Kommentar:

Oppkarbing i dag. Fikk i meg litt karbs før trening.

Klarte endelig 10 pullups! :new_woot:Tok meg til maks, noe som kanskje ikke var helt lurt. Resten av treninga gikk helt greit.

Videoannonse
Annonse

Det var elsk :love: Regner med antallet går litt ned igjen etter PSMF når jeg går opp et par kilo vann-vekt igjen, men skal nok komme meg tilbake dit igjen snart :D

PSMF dag 8 - oppkarbing

Vekt: 84,1 kg

Har ikke oversikt over hva jeg har spist i dag, men har fokusert på å få i meg en del karbohydrater og litt protein. Benyttet anledningen til å få i meg ting jeg har har savna den siste uka, som litt melk, frukt, sjokoade, brød og andre usunne bakevarer som jeg hadde litt for lyst på, i tillegg til ting som havregryn, riskaker og potet :p

Regner med vekta går en del opp til i morra, da karbohydratene trekker til seg en del væske i kroppen og danner glykogen i musklene igjen.

Tilbake til nazi-regimet igjen i morra, og en uke til :ermm:

Uke 6

Dag 2:

Mark: 5 x 100 kg + 6 x 100 kg

Beinpress: 10x70 kg (ett bein)

Benk: 2x8 60 kg

Pullups: 6 - 5 - 4

Skulderpress: 2x6 34 kg.

+ litt mage

Kommentar:

Det gikk tungt på pullups og skulderpress i dag. Tok meg ikke heelt til maks på pullupsen, men hadde ikke klart stort mer. Skulderpressen var bare tung, så da blei det litt lettere vekter.

PSMF dag 11:

Vekt: 83,4 kg (tror jeg?) Tror jeg må begynne å skrive ned vekta et sted, så jeg ikke glømmer.

- Før trening: 10g BCAA

- Etter trening: 40g myoprotein = ca 35g protein

- M1: 300g Svinekjøtt med grønsaker = ca 65 g protein

- M2: Kokt laks. Anslår rundt 200g++ = 40-50g protein (?)

- M3: 400g Stekt troskefilet med bokkoli og asparges = 68g protein

Totalt i dag: Over 210g protein et sted.

PSMF dag 12:

Vekt: 82,6 kg

Totalt proteininntak: Rundt 200 et sted.

Endring i planene: Går for oppkarbing i morgen (lørdag) i steden for mandag, som var meningen. Kjører dietten helt til onsdag før jeg avslutter, og ikke mandag som planlagt

Var på fest i dag. Edru. Gikk med store mengder pepsi max laugh.gif

Lurer på om jeg klarer å sove nå, siden jeg har fått i meg en del koffein. Opp kl 8 i morra, så det kan bli spennende :whistle:

Uke 7

Dag 1:

Bøy: 2x5 60 kg

Benk: 2x5 60 kg

Roing: 2x5 70 kg

Pullups: 10 - 4 - 3

Skulderpress: 2x5 40 kg.

+ litt mage

Kommentar:

Faen det er tungt nå. Føler meg bare svakere og svakere, selv om jeg ligger ganske jevnt. Fikk pressa meg litt ekstra på roinga i dag. Det jeg sliter mest med er bøy og benk som er tungt på så lave tall :ohmy:

Whoop whoop 10 pullups i dag også! :w00t: Noen kilo ned gjør underverker her.

Spiser bare magre proteinkilder samt grønnsaker. I går blei det en liten "utskeielse" med ørret (litt mye fett, men godtok det og sløyfa selolja), men jeg fikk også i meg proteinpulver og kylling samt salat og diverse grønnsaker.

PSMF Dag 15:

Vekt: 82,7 kg

- M1: En boks tunfisk + salat = ca 35g protein

- Før trening: 10g BCAA

- Etter trening: 40 g MyoProtein = 35 g protein

- M2: 400g karbonadedeig + en boks hakkede tomater, løk, hvitløk, en halv brokkoli, litt paprika og agurk = ca 75g proteiner

- M3: En boks mager kesam med fun light + proteingrøt med 50g MyoProtein + selolje = ca 75g protein

Totalt proteininntak: ca 220g proteiner :)

Glad det bare er en dag igjen! Savner godsaker som egg og melk, kyllingkjøttdeig, frukt, speltlomper osv :p Er også keen på noen muffins, litt lasagne-rester og diverse som står og venter på meg her :dribble:

Faen meg litt av en måte å teste viljestyrken sin på, når fristelsene ligger rett foran nesa di :cool:

PSMF Dag 16:

Aaaaiiit, siste dagen i dag :)

Vekt: 82,6 kg (tror jeg!?)

- M1: 300g strimlet svinekjøtt = ca 65g protein

- M2: 400g torsk og en halv brokkoli = ca 65 proteiner

- M3: 400g kylling ca = 80g proteiner

Totalt proteininntak: ca 210g proteiner.

Måler meg rundt midja når jeg står opp i morra + fettklype :thumbup:

Gjør noen små endringer i programmet fra nå av, for å prioritere armer og lats i større grad. Legger til litt isolasjonsøvelser:

Mandag: legger til en øvelse for triceps. Enten JM-press eller smalbenk

Onsdag: legger til en sidehevsvariant for skuldre.

Fredag: legger til chins for biceps og lats.

Kjører også dag2 to ganger denne uka, pga manglende trening forrige uke.

Edit: vekta ligger fortsatt rundt 83 :new_woot:

Endret av Sir-Andy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...