Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskinen henger seg i 1-2sek


Anbefalte innlegg

Har en feil med at pcen henger seg i ca.1-2sek for å så funke fint igjen.

Av og til henger lyden seg samtidig, av og til ikke.

Og når hakkingen/frysingen er ferdig så sier det klikk i kabinettet.

Tror det kan være en harddisk.

Var sånn før jeg OC også. Var ikke sånn før jeg oppgraderte pcen.

Ikke noe med tempen heller, den er ok.

 

Hva kan det være?

Endret av moscito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et nesten helt likt problem også på min bærbare... alt. Lyd, bilde, utlyd (vist jeg snakker på skype merker personen på andre ennen det) i 3-6 sek. dette sker kansje en til to ganger i timen og jeg hadde samme før jeg reinstalerte Windows 7 på den så er ikke OS... Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Endret av Julian_B
Lenke til kommentar

Har samme problemet på min "antikke" Tundra 1557 fra 2005. Dette skjedde en gang eller to om dagen (nå er den ikke så mye i bruk, kun som "ekstrapcundersofaen"). Jeg fant aldri ut hva dette skyldes, men jeg tror det har noe med HD'en å gjøre.

 

Hvis noen skulle ha noen tips ang dette, hadde det absolutt vært interessant.

Lenke til kommentar

Har det samme problemet. 1-2 ganger i timen fryser alt i 3-4 sekunder, for så å fungere normalt igjen, høres ut som en harddisk som starter å spinne igjen. Hardware er intel i7-920, P6T deluxe, 6gb ram, win7 64. Har reformatert, oppdatert alle drivere, bios og programvare. Skal åpne maskinen og sjekke alle kabler, evt prøve andre sata-tilkoblinger.

 

Ekstremt irriterende problem når man er midt i en film eller spiller online. Sier ifra om fiksing med kabler hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...